۵۳ کاروان زائران ایرانی در حادثه منا آسیب دیده اند

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۲۱:۲۷:۱۸
کد خبر: ۳۲۴۵۰۳
۵۳ کاروان زائران ایرانی در حادثه منا آسیب دیده اند
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر که امروز درجمع مدیران ، معاونین ، روحانیون ، معین ها و پزشکان کاروان های ایرانی در مکه مکرمه سخن میگفت بااشاره به اینکه درحادثه منی 53 کاروان ایرانی آسیب دیده اند بر لزوم دلجویی و مراقبت از آسیب دیدگان این حادثه تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با بیان توصیه هایی در خصوص توجه به تکمیل شدن اعمال زائران ، بی توجهی به شایعات و ثبت دقیق حادثه منی توسط شاهدان عینی تصریح کرد حادثه منا مصیبت بزرگی است که باید با کمک یکدیگر با آرامش از این بحران عبور کنیم .

سرپرست حجاج ایرانی بااشاره به اینکه تمامی دست اندرکاران و عوامل ذی ربط از زمان وقوع حادثه برای رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان درتلاش اند اظهار داشت پیگیری ها به صورت مستمر ادامه دارد وامید است طرف مقابل با همکاری بیشتر مشکل را حل کند .

وی خاطرنشان کرد درصورتی که طرف سعودی به همکاری نکردن در شناسایی اجساد و انتقال پیکرجان باختگان ادامه دهد در روزهای آینده شرایط دشوارترخواهد شد.

نماینده ولی فقیه از حاضران خواست با تلاش مضاعف و با حفظ همدلی ، عملیات حج امسال را به پایان برده و کاروان های حجاج به کشور بازگردند.

بر اساس این گزارش درابتدای این دیدارآقای حمید محمدی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و دکتر پیر حسین کولیوند رئیس بیمارستان مکه از اقدامات صورت گرفته برای آسیب دیگان حادثه منی گزارشی بیان کردند.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز