مرگ کارگر چاه کن در عمق ۱۲۰ متری چاه

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۳:۵۳
کد خبر: ۳۲۴۵۴۹
مرگ کارگر چاه کن در عمق ۱۲۰ متری چاه
کارگر چاه کن به هنگام حفاری در عمق 120 متری چاه جان سپرد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن یک کارگر در چاه آب، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 11:04 روز گذشته گروه امداد و نجات 6 را به کمک آتش نشانان شمس آباد در آزادراه تهران-قم، شهرک صنعتی شمس آباد اعزام کرد.

عباس زارعی، معاون منطقه 7 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، گفت: در محوطه یک کارخانه تولیدی لوازم عایق کاری یک کارگر چاه کن مشغول حفر یک چاه آب به عمق 120 متر بود که ناگهان دیواره ها چاه فرو ریخت و وی در چاه محبوس شد.

وی با اشاره به اینکه دیواره ها چاه بسیار سست بود و هر لحظه امکان ریزش دیواره ها وجود داشت، افزود: آتش نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کرده و اقدام به برپایی کارگاه در بالا چاه کردند وسپس با ورود به داخل چاه، بعد از خاکبرداری و تلاش 5 ساعته این کارگر 22 ساله افغانی را از چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

زارعی ادامه داد: متأسفانه پس از معاینات اولیه مرگ وی توسط عوامل اورژانس تأیید شد و آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به آتش نشانان شمس آباد به مأموریت خود پایان دادند.

نظر شما