ادامه سرکشی به کاروان‌های آسیب دیده/ جلسه مهم تصمیم‌گیری در خصوص نحوه انتقال پیکر جان‌باختگان و مصدومان

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۳:۲۸
کد خبر: ۳۲۴۵۹۷
ادامه سرکشی به کاروان‌های آسیب دیده/ جلسه مهم تصمیم‌گیری در خصوص نحوه انتقال پیکر جان‌باختگان و مصدومان
وزیر بهداشت امروز در ادامه سفر خود به مکه به دیدار تعدادی دیگر از کاروان‌های آسیب دیده خواهد رفت. همچنین جلسه مهمی با سرپرست حجاج در مکه در خصوص نحوه انتقال پیکر جان‌باختگان و مصدومین به داخل کشور خواهد داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هاشمی امروز در ادامه سفر خود به مکه جهت رسیدگی به امور آسیب‌دیدگان فاجعه منا به دیدار تعدادی دیگر از کاروان‌های آسیب دیده از فاجعه  اندوهناک منا خواهد رفت و از نزدیک با حجاج سخن خواهد گفت.

امروز همچنین جلسه مهمی میان هیئت اعزامی دولت به سرپرستی دکتر هاشمی با حجت الاسلام قاضی عسکر، سرپرست حجاج ایرانی و مسئولان سازمان حج و زیارت مستقر در مکه برگزار خواهد شد.

این جلسه پیرامون بررسی شرایط موجود حجاج و تصمیم‌گیری نهایی درباره نحوه انتقال پیکر جان‌باختگان و مصدومین حادثه منا به کشور و تسریع انتقال سایر حجاج به کشور خواهد بود.

وزیر بهداشت دیروز در جمع حجاج دو کاروان اعزامی از نیشابور که بیشترین جان‌باختگان و آسیب دیدگان از آن کاروان‌ها بوده‌اند حضور یافت. وی همچنین صبح دیروز با حضور در یکی از بیمارستان های مکه ضمن عیادت از مجروحان فاجعه منا از نزدیک در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت. دکتر هاشمی علاوه بر این از سردخانه نگه‌داری اجساد در مکه با هدف بررسی چگونگی تسریع در روند انتقال پیکرهای جان باختگان بازدید کرد.

نظر شما