وقوع ۶۴۷ حادثه و امدادرسانی به بیش از ۲ هزار حادثه‌دیده در حوادث هفته گذشته

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۳:۱۰
کد خبر: ۳۲۵۵۵۵
وقوع ۶۴۷ حادثه و امدادرسانی به بیش از ۲ هزار حادثه‌دیده در حوادث هفته گذشته
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۶۴۷ حادثه در هفته گذشته، گفت: ۲ ‌هزار و ۲۵۶ نفر در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۹۴ نفر هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، حسین درویشی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات، با اشاره به این که ۳۶۱ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۴۵ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۱۱ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته صنعتی و کارگاهی، ۹ مورد کوهستان، ۶ مورد دریایی و ساحلی، ۶ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۲ ‌‌هزار و ۳۰۷ نفر حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان یک هزار و ۲۳۹ نفر در حوادث جاده‌ا‌ی، ۷۱ نفر در حوادث شهری، ۱۸ نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی، ۱۳ نفر در کوهستان، ۹ نفر در حوادث دریایی و ساحلی،  ۶ نفر در رعد و برق و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲ ‌هزار و ۲۵۶ نفر در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان یک‌هزار و ۲۳۹ نفر در جاده‌ها، ۷۰ نفر در شهرها، ۱۸ نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی، ۱۲ نفر در کوهستان، ۹ نفر در دریا و ساحل و بقیه در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۹۴ نفر در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۵۱۸ نفر نجات یافتند که ۳۷۱ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۴۷ نفر سرپایی درمان شدند.

نظر شما