آتش در منزل مسکونی

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۰:۰۷
کد خبر: ۳۲۵۶۳۱
آتش در منزل مسکونی
آتش سوزی منزل مسکونی در ساختمان 4 طبقه با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، در پی بروز آتش سوزی و زبانه کشیدن شعله های آتش از سقف طبقه اول یک ساختمان و بسته شدن راه خروج، ساکنان در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 21:03 شب گذشته زنگ ایستگاه های 37 و 78 را به صدا درآورد وآتش نشانان به همراه نردبان، تیم نجات 2 و تشک نجات به شهرک مشیریه، خیابان سازمان آب، کوچه سالاری اعزام شدند.

رضا مجریانی، افسر آماده منطقه هفت عملیات، در این باره گفت: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 4 طبقه 12 واحدی از قسمت پاسیو(مشترک برای دو واحد همکف) با سقف ایرانیت که به عنوان انباری استفاده می شد، شعله های آتش به بیرون زبانه می کشید.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله ضمن قطع برق و گاز ساختمان به دو گروه تقسیم شدند و با کشیدن دو بند لوله آبدهی وبه همراه بردن تجهیزات لازم، وارد ساختمان شدند که ضمن انتقال تمام ساکنین ساختمان دود زده به قسمت پشت بام و بازدید و بررسی تمام واحدها، مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

افسرآماده منطقه 7 عملیات خاطرنشان کرد: پس از مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به طبقات بالایی و تخلیه تمام ساکنین ساختمان به محل امن و تخلیه دود شدید داخل طبقات، با استفاده از فن فشار مثبت، آتش نشانان با اطمینان از ایمن بودن محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنین به عملیات خود پایان دادند.

مجریانی در پایان اذعان داشت: هنگام عملیات جستجوی محبوس شدگان یکی از نیروهای ایستگاه 37 دچار حادثه شد که بلافاصله توسط خودروی اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز