زیرساخت های لازم ترافیکی درکرج ضعیف است

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۰:۲۸
کد خبر: ۳۲۶۲۹۵
زیرساخت های لازم ترافیکی درکرج ضعیف است
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: با توجه به ظرفیت های شهرکرج زیرساختهای لازم برای شهر، رانندگان و سایر اقشار وجود ندارد که اقداماتی درزمینه رفع این مشکلات صورت گرفته است.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، "احمد افضلی"در آیین افتتاح پارک ترافیکی در پارک چمران، گفت: جلسات متعددی با راهنمایی و رانندگی برای رفع نقاط ضعف و وجود مشکلات موجود برای کنترل ترافیک برگزار شد، از سال گذشته بحث مر کز کنترل ترافیک مطرح و درحال حاضر مراحل آزمایشی آن در حال انجام است .

وی افزود: در حال حاضر دوربین‌های نظارتی کنترل سرعت و ثبت تخلف با اعتبار 60 میلیارد ریال خریداری شده که امیدواریم با نصب این دوربینها شاهد کاهش معضلات ترافیکی باشیم .

این مقام مسئول از بهره برداری این دوربین ها از 22 بهمن امسال خبرداد و گفت: همچنین طرح زوج و فرد نیز در پایان امسال با نصب دوربین ها آغاز می شود.

افضلی افزود: تجربه اجرای سه سال متوالی طرح زوج وفرد درکرج شاهد سنگینی مسئولیت برای ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بودیم که امیدواریم امسال با آغاز به کار دوربینها، مشکلات ترافیکی تاحدی برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش ترافیک در شهرکرج برنامه ریزی های لازم انجام  و مقرر شد دو خط بی آر تی در دو منطقه خیابان شهید بهشتی و چهار راه امام تا حصارک راه اندازی شود .

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه زیرساخت های لازم ترافیکی درکرج ضعیف است، گفت: یکی دیگر ازمشکلات ترافیکی درشهر کرج وسیله حمل ونقل عمومی است، با توجه به اینکه تعداد معدودی از رانندگان اتوبوس درسر ایستگاههای مقررشده برای سوارکردن مسافر اقدام نکرده و درمسیرهای غیر پیش بینی شده این کار را انجام می دهند که این امر موجب ترافیک چند برابری درمعابر پرترافیک شهری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز