رییس شورای اسلامی شهر تهران خواستار شد:

ممنوعیت جابجایی جایگاه کیوسک های مطبوعاتی در سطح شهر

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۱:۲۹
کد خبر: ۳۲۶۷۱۷
ممنوعیت جابجایی جایگاه کیوسک های مطبوعاتی در سطح شهر
مهدی چمران با اشاره به اینکه اخیرا جابجایی جایگاه برخی کیوسک های مطبوعاتی در سطح شهر دیده می شود اظهار داشت: بهتر است همانند قانون عدم صدور مجوز برای نصب کیوسکهای جدید در سطح شهر جابجایی کیوسک های قدیمی هم ممنوع باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  رییس شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری یکصدو نودمین جلسه شورا با اشاره به جابجایی برخی کیوسک‌های مطبوعاتی به خیابان‌های اصلی و پر تردد شهر اظهار داشت: اخیرا شاهد این هستیم که در برخی خیابانهای اصلی شهر مانند میدان حضرت ولی عصر(ص) کیوسکهای متعدد مطبوعاتی نصب شده است در پیگیری ها مشخص شد که اغلب این کیوسکها به دلیل آنکه در مکان های قبلی دیگر درآمدی نداشتند بنا به درخواست مالک و مجوز های شهرداری نسبت به جابجایی آنها اقدام شده است.

مهدی چمران افزود: اگر تنها دلیل جابجایی ها عدم کسب درآمد کافی و مورد انتظار مالک باشد که تمام سرتاسر خیابنهای اصلی شهر پر از کیوسک می شود.

چمران از شهرداری خواست نسبت به این موضوع تدابیر سخت گیرانه تری را اعمال کند و اجازه جابجای جایگاه به کیوسک داده نشود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه ضمن تسلیت مجدد به خانواده های جانباختگان منا از حضور پرشور شهروندان تهرانی در مراسم تشییع این عزیزان تقدیرو تشکر کرد همچنین ابراز امیدواری کرد مابقی افرادی که تاکنون شناسایی نشده اند هر چه زودتر شناسایی شوند تا خانواده هایشان از نگرانی خارج شوند.

وی همچنین در تورق تاریخ ایام هفته 13 مهر ماه را مصادف با روز درگذشت آخوند خراسانی صاحب کتاب کفایت الاصول دانست.

چمران یادآور شد که در سال 1344 در چنین روزی حضرت امام (ره) از ترکیه به عراق تبعید شدند که آغاز تبعید امام به نجف اشرف بود. همچنین ایشان در چنین نوروزی در سال 1357 مجددا از عراق به پاریس تبعید شدند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین روز نیروی انتظامی را به غیور مردان نیروی انتظامی کشور اعم از فرمادهان وپرسنل این نیرو تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد آنها در مرزها و داخل شهرها در مسیر خدمتگزاری به مردم و نظام جمهوری اسلامی موفق باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز