حقوق کارکنان ناجا براساس نوع ماموریت بالا نیست

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۸:۵۶
کد خبر: ۳۲۶۸۲۲
حقوق کارکنان ناجا براساس نوع ماموریت بالا نیست
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشورمان، با اشاره به اینکه حقوق کارکنان نیروی انتظامی متناسب با نوع ماموریت، وظایف و خطرپذیری، بالا نیست، گفت: بهبود وضعیت معیشتی کارکنان در دستور کار ناجا می باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار «اسکندر مومنی» در حاشیه سومین گردهمایی یگان های حفاظت از دستگاه های کشوری که در تالار ایوان شمس برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش حقوق محیط بانان گفت: حقوق و مزایای کارکنان نیروی انتظامی اعم از پرسنل، کادر اجرایی و اداری، مرزبانان و یگان های حفاظتی متناسب با فعالیت، ریسک و خطرپذیری، بالا نیست اما براساس تدابیر فرمانده نیروی انتظامی بهبود وضعیت معیشتی کارکنان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه هرچند با محدودیت بودجه مواجهیم اما در تلاش ایم براساس امکانات و بضاعت این سازمان در راستای ارتقای معیشت کارکنان تلاش هایی صورت بگیرد.

مومنی همچنین درخصوص تجمع منتقدان برجام نیز گفت: براساس مصوبات و مستندات شورای تامین، نیروی انتظامی به وظایف خود در چارچوب قانون عمل می کند. 

جانشین فرمانده ناجا همچنین درخصوص طرح lez راهور گفت: اصل طرح مورد تایید است و در حال ایجاد مقدمات و تمهیدات لازم درراستای اجرای این طرح هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز