سامانه پژوهش‌یار شهرداری تهران اجرایی می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۸:۰۶
کد خبر: ۳۲۷۲۳۲
سامانه پژوهش‌یار شهرداری تهران اجرایی می‌شود
مدیر طرح و برنامه و سیاست‌گذاری امور پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از آغاز فعالیت سامانه پژوهش‌یار از 15 مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمیدرضا سفاری، با اعلام این خبر در کارگاه آموزشی سامانه پژوهش‌یار که در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار شد، گفت: با ابلاغ نظام‌نامه پژوهشی در شهرداری تهران از سوی دکتر قالیباف، اقدامات لازم در راستای راه‌اندازی سامانه پژوهش‌یار شهرداری تهران از 15 مهرماه سال جاری وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی هدف از راه‌اندازی این سامانه را گرداوری منظم تمامی پروژه‌های مطالعاتی و مدیریت پژوهش‌ها، مستندسازی و نهایتاً جلوگیری از انجام مطالعات موازی و هدر رفتن منابع بیان کرد و افزود: با توجه به بند «ج» تبصره ۲۰ نظام‌نامه پژوهشی شهرداری پایتخت، مرکز مطالعات موظف است که در سال ۹۴ سامانه پژوهش‌یار را در پورتال شهرداری تهران بارگذاری کند که این مرحله به انجام رسیده و تمامی معاونت‌ها، شرکت‌ها و قسمت‌هایی که در شهرداری تهران اقدام به انجام فعالیت‌های پژوهشی می‌کنند، موظف به بارگذاری اطلاعات و عملکرد خود در این سامانه می‌باشند.

سفاری تصریح کرد: با استفاده از مستندسازی یافته‌های پژوهشی می‌توان گام‌های موثری را در جهت کاربست و اجرایی کردن فعالیت‌های پژوهشی انجام داد.

شایان ذکر است، این کارگاه آموزشی و رفع اشکال سامانه پژوهش‌یار، برای حوزه‌های مختلف مدیریت شهری طی سه مرحله برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز