مرگ دردناک موتورسوار زیر چرخ‌های کامیون

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۹:۵۸
کد خبر: ۳۲۷۲۸۸
مرگ دردناک موتورسوار زیر چرخ‌های کامیون
برخورد شدید یک دستگاه موتورسیکلت با یک بونکر حامل بتون باعث مرگ موتور سوار و مصدومیت دو سرنشین دیگر آن شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پی وقوع این حادثه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت ۱۹:۳۰ عصر دیروز آتش‌نشانان دو ایستگاه و گروه امداد و نجات را به محل حادثه واقع در سه‌راه‌آذری اعزام کرد.

 در این حادثه یک دستگاه بونکر حامل بار بتون در حال حرکت در این مسیر با یک دستگاه موتورسیکلت به همراه سه سرنشین آن برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بود که هر سه سرنشین موتور، زیر لاستیک‌های کامیون محبوس شدند.

پس از بررسی‌های بیشتر، مشخص شد موتورسیکلت نیز به همراه سرنشینان به طور کامل زیر کامیون رفته و هیچ‌کدام از سه سرنشین آن توانایی خروج از زیر چرخ‌های کامیون را ندارند.

آتش‌نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با استفاده از جک‌های مخصوص و بالشتک‌های بادی، کامیون را بلند کرده و سپس هر سه نفر راکب موتورسیکلت را از زیر چرخ‌های سنگین بیرون کشیدند.

سپس هر سه سرنشین موتور، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شدند. پس از بررسی علائم حیاتی مصدومان مشخص شد که راکب موتورسیکلت که مردی حدوداً ۴۰ ساله بود، به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده و همسر وی به همراه مادرش، دو مصدوم‌ این حادثه بودند.

 آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و انتقال موتورسیکلت و کامیون به محل امن، محل حادثه را تحویل عوامل راهنمایی و رانندگی دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز