تقدیر از عملکرد مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در حج امسال

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۳:۲۷
کد خبر: ۳۲۸۱۰۰
تقدیر از عملکرد مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در حج امسال
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: در بحران منا نیروهای امدادی هلال احمر بسیار زحمت کشیدند و بعد از این بحران نیز در کار تجسس اجساد مطهر جانباخته بسیار فداکارانه خدمت کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در ادامه افزود: با اینکه عربستان از ورود و همکاری امدادگران ما جلوگیری می کرد ولی ما در بحث امدادرسانی به موقع وارد شدیم، مجروحان را به بیمارستان های ایرانی و مجروحان بدحال را نیز به بیمارستان های سعودی منتقل کردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با بیان اینکه کادر درمانی و پشتیبانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در حج امسال انصافا خیلی زحمت کشیدند، گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت یاری بسیاری به مردم رساندند که من همین جا از همه آنان تقدیر می کنم.

وی تاکید کرد: در بحران منا نیروهای امدادی هلال احمر بسیار زحمت کشیدند و بعد از این بحران نیز در جست و جوی اجساد جانباختگان بسیار فداکارانه خدمت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت به فعالیت تیم های تجسس اشاره کرد و گفت: چندین روز است که گروه های تجسس ما شب و روز در میان اجساد جانباخته برای شناسایی و تشخیص هویت جانباختگان ایرانی در حال جست و جو هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز