متهم متواری را شناسایی کنید+ عکس

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۶:۰۹
کد خبر: ۳۲۸۳۵۶
متهم متواری را شناسایی کنید+ عکس
پلیس آگاهی تهران از شهروندان خواست تصویر سارقی که طی اقدامی از داخل خودرو سرقت کرده بود را شناسایی کنند.

زن جوانی با مراجعه به کلانتری 125 یوسف آباد به مأموران اعلام کرد کیفش حاوی چند عدد عابر بانک حاوی رمز، مدارک شناسایی و دو میلیون تومان  به شیوه «سرقت از داخل خودرو» به سرقت رفته است.

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت از داخل خودرو» و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 6  تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته

شاکیه پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در خیابان امیرآباد، میدان قزل قلعه ماشین را پارک و جهت انجام خرید به داخل میدان میوه و تره بار رفتم. پس از پایان خرید به محل پارک خودرو مراجعه کردم و متوجه شدم کیفم با محتویات داخل آن به سرقت رفته است.

برداشت های غیر مجاز از حساب های مالباخته

با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر سرقت عابربانک های حاوی رمز، بررسی تراکنش مالی این حساب ها انجام و مشخص شد طی چند مرحله و در مراکز مختلف، بیش از 10 میلیون تومان از حساب های عابربانک برداشت شده است.

با شناسایی مراکز برداشت پول از عابربانک های مسروقه، کارآگاهان با مراجعه به این مراکز در خیابان جمهوری، خیابان حافظ و میدان امام خمینی، به تحقیق از صاحبان چند مرکز تجاری پرداختند.

صاحب یکی از این مراکز در اظهارات خود به کاراگاهان گفت: به دلیل اینکه افراد زیادی برای خرید عمده سیگار به فروشگاه من مراجعه می کنند، در حال حاضر حضور ذهن ندارم اما با این وجود مغازه مجهز به دوربین های مداربسته است.

با توجه به تجهیز این مرکز تجاری و تعداد دیگری از مراکز خرید به دوربین های مداربسته، کارآگاهان به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های این مراکز پرداخته و نهایتا موفق به شناسایی تصویر مردی حدودا 60 ساله در تمامی این مراکز شدند که با مراجعه به آن­ها اقدام به خرید عمده سیگار، روغن نباتی، زیتون، آجیل و ... کرده بود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ  با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به  پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است. لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی صاحب تصویر شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل زندگی و یا محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های 21865689 و 88505753 در اختیار  کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
اشتباه گرفتید بابا