نامگذاری خیابانی به نام پدر مدیریت رسانه ایران

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۵:۰۱
کد خبر: ۳۲۸۷۰۳
نامگذاری خیابانی به نام پدر مدیریت رسانه ایران
خیابانی در مرکز تهران به نام پروفسور علی‌اکبر فرهنگی نامگذاری شد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، آیین نامگذاری خیابان پروفسور علی‌اکبر فرهنگی، چهره ماندگار مدیریت و پدر مدیریت رسانه ایران، امروز، از ساعت 11 در ضلع شرقی دانشگاه تهران، خیابان قدس، خیابان دکتر علی اکبر فرهنگی (بهنام) برگزار می  شود.

 عظیم بابایی، شهردار منطقه 6 با اعلام این خبر گفت: به پاس نیم قرن تلاش بی‌وقفه  پروفسور علی‌اکبر فرهنگی در حوزه ارتباطات و رسانه،آیین نامگذاری خیابانی در مرکز تهران، با حضور جمعی از اساتید، مسئولین و دانشجویان فردا ساعت 11 برگزار خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: با درخواست دانشجویان مقطع دکتری مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه ۶ و تصویب شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، اعضای شورا با تغییر نام خیابان «بهنام» حد فاصل وصال شیرازی و قدس، منتهی به دانشگاه تهران به نام این چهره ماندگار مدیریت موافقت کردند.

 بنا براین گزارش، دکتر فرهنگی، در سال ۱۳۲۲ در طالقان متولد شد. وی نخستین استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و اولین فردی است که در زمینه ارتباطات، آثار ارتباطات انسانی و ارتباطات غیرکلامی در زبان فارسی پدید آورده و کتاب‌های وی سال‌هاست متن درسی دانشگاه‌های مختلف ایران است.

دکتر علی‌اکبر فرهنگی در سال ۱۳۸۴ به عنوان چهره ماندگار کشور در رشته مدیریت معرفی شد و از او به عنوان پدر مدیریت رسانه در ایران نام برده می‌شود.

این چهره ماندگار، استاد تمام دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات و دارای فوق دکترای ارتباطات سازمانی و دو دکترا در رشته‌های مدیریت و ارتباطات از دانشگاه اوهایو آمریکاست. از تألیفات فرهنگی می‌توان به تنش در محیط کار، اصول مدیریت، مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت استراتژیک بازار، رستم در مغاک، نظری به فرهنگ، مدیریت رفتارسازمانی و ارتباطات انسانی اشاره کرد.

آیین نامگذاری خیابان پروفسور علی‌اکبر فرهنگی، دوشنبه بیستم مهرماه ساعت ۱۱ در ضلع شرقی دانشگاه تهران، خیابان قدس، خیابان دکتر علی اکبر فرهنگی (بهنام) برگزار می‌شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز