۲ تصادف، ۵ کشته، ۴ مجروح

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۳:۱۳
کد خبر: ۳۲۸۸۹۳
۲ تصادف، ۵ کشته، ۴ مجروح
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر وقوع دو سانحه رانندگی طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان، پنج تن کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کسری سیروسی" گفت: مأموران در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور ارسنجان – مرودشت حوالی روستای "زیادآباد" بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده مشخص شد تصادف بین یک دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه تاکسی سمند رخ داده است که در نتیجه آن راننده خودرو پراید در دم فوت و راننده و سرنشین وانت پیکان از ناحیه سر و صورت مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

سیروسی با اشاره به اینکه یکی از مجروحان به همراه نوزاد 9 ماهه که در شکمش بوده قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کردند، افزود: کارشناس پلیس راه با حضور در محل علت وقوع حادثه را انحراف به چپ راننده خودر تاکسی سمند اعلام کرد.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: همچنین بر اثر وقوع یک فقره حادثه رانندگی بین یک دستگاه خودرو پژو با یک دستگاه پژو 405 دیگر در محور بابا میدان - یاسوج، دو تن کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

سیروسی تصریح کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه در دست بررسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز