وزیر آموزش و پرورش:

سند تحول نظام آموزشی در برنامه ششم و هفتم عملیاتی می شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۵:۰۳
کد خبر: ۳۲۹۲۳۴
سند تحول نظام آموزشی در برنامه ششم و هفتم عملیاتی می شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول نظام آموزشی در 10 سال آینده و در برنامه ششم و هفتم اجرایی می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی اصغر فانی در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار اظهارکرد : مطالعات برای تدوین سند تحول نظام آموزشی از سال 1381 آغاز شد و با تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری اجرایی شدن این سند در دستور کار وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید قرار گرفته است .

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ارتقای کیفیت در حوزه آموزش و پرورش و عدالت آموزشی از جمله مسائلی است که در سند تحول نظام آموزشی پیگیری می شود .

وی از فضای مجازی به عنوان موضوع مهم روز جامعه یاد کرد و افزود : استفاده از فناوری های جدید باید با لحاظ کردن چارچوب های دینی و اسلامی همراه شود .

فانی وظیفه اصلی و مهم آموزش و پرورش را پرورش دانش آموزان به عنوان مهمترین سرمایه کشور دانست و افزود : این نهاد جای سیاست بازی نیست .

وزیر آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش به عنوان نهاد تربیتی همیشه باید دنبال ایفای نقش مهم و اثرگذار خود یعنی تربیت نسل آینده باشد .

وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری در سفر به مازندران در جلسات شورای اداری قائمشهر ، جویبار و سیمرغ شرکت کرد.

فانی پس از جلسه شورای اداری جویبار از مناطق توفان زده این هم شهرستان بازدید کرد.

دولت با تمامی مشکلات توفیقات خوبی داشته است

همچنین  فانی در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر اظهارکرد :دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات اقتصادی که کشور در آغاز روی کار آمدنش با آن مواجه بود، توفیقات خوبی داشته است. فائق آمدن بر تورم کمرشکن 42درصدی و رساندن آن به 14درصد یکی از دستاوردهای با ارزش این دولت برای آرامش بخشیدن به زندگی مردم بوده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : دولت روحانی در حالی فعالیتش را آغاز کرد که کشور در اواخر دولت قبل با بی ثباتی اقتصادی مواجه بود که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده بود.

وی دستیابی به ثبات در سیاست های داخلی و خارجی را از توفیقات دیگر دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت : به پشتوانه سیاست خارجی خوب دولت، امروز ایران تنها کشور امن منطقه است.

فانی برچیده شدن دیدگاه اسلام هراسی و ایران هراسی را از دستاوردها و موفقیت های سیاست خارجی دولت روحانی برشمرد و افزود: دیگر دیدگاه ایران هراسی در جهان خریداری ندارد.

وزیر آموزش و پرورش توافق هسته ای را دیگر دستاورد دولت یازدهم معرفی کرد و گفت : جمهوری اسلامی ایران با سیاست خارجی دولت تدبیر و امید و دستیابی به توافق هسته ای، گامی بزرگ برداشته است.

وی از اقدامات انجام شده در بخش درمان به عنوان بخش دیگری از توفیقات دولت یازدهم یاد کرد و افزود : با وجود تمامی محدودیت های مالی ، دولت با تخصیص اعتبارات لازم تحولی در بخش درمان ایجاد کرده است.

وزیر آموزش و پرورش از دولت یازدهم به عنوان دولت عمل نام برد و گفت : این دولت سعی دارد تا به دور از ایجاد هیجانات کاذب، تمامی وعده هایش در زمان انتخابات را عملی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز