پلیس آمادگی مقابله با تخلفات در فضای مجازی را دارد/ کشف ۸۵ درصد از پرونده ها در حوزه فضای مجازی

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۰:۰۴
کد خبر: ۳۲۹۵۳۳
پلیس آمادگی مقابله با تخلفات در فضای مجازی را دارد/ کشف ۸۵ درصد از پرونده ها در حوزه فضای مجازی
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: از آنجا که فعالیت در شبکه های مجازی افزایش پیدا کرده است، پلیس فتا آمادگی مقابله با تخلفات در حوزه فضای مجازی را دارد.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار " حسین اشتری" در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفر خود به آذربایجان غربی اظهار کرد: هدف از سفر به آذربایجان غربی اطلاع از وضعیت امنیتی استان بود که بازدیدی نیز در این خصوص از بخشی از مرزها داشتیم.

 وی افزود: در خصوص وضیعت امنیتی در مرزها با توجه به تعاملات خوبی که با سپاه و قرارگاه حمزه الشهدا و استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها  داشتیم وضعیت خوب و قابل قبولی در مرزهای شمال غرب کشور حاکم است و امیدواریم این امنیت روز به روز ارتقاء یابد .

وی نظارت و بازرسی از عملکرد فرماندهی مرزبانی و انتظامی، ارتقاء بنیه دفاعی، عملیاتی، انتظامی و اطلاعاتی همه نیروها، جمع بندی اقدامات و ارائه آن از طرف فرماندهان را از دیگر اهداف این سفر ارزیابی کرد و افزود: در آذربایجان غربی اقدامات مناسبی انجام گرفته و در امور محوله پیشرفتهایی نیز داشته ایم ، همچنین مواردی را نیز به عنوان نقصان مورد تأکید قرار دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون هماهنگی مناسبی بین قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه و نیروهای مرزبانی و انتظامی در آذربایجان غربی دیده می شود که باعث شده از ظرفیت همه دستگاهها در جهت تأمین امنیت استفاده شود.

اشتری تصریح کرد: مرزهای کشور را هم از لحاظ فیزیکی و انسداد و هم از لحاظ حضور نیروها و یگانها و همچنین از طریق تجهیزات روز به کنترل درآورده و بر آنها نظارت داریم.

اشتری اظهار کرد: تجهیزات خوبی جهت نظارت و کنترل مرزها تهیه شده است که امیدواریم امنیت و آرامش را برای مردم در پی داشته باشد.

وی درباره برخی انتظارات عمومی از پلیس گفت: به دلیل اینکه نیروی انتظامی در دسترس همه است و مردم نیز توقع دارند که ناجا خواسته هایشان را برآورده کند اما ضروری به نظر می رسد هر کاری از مسیر خودش پیگیری شود.

اشتری با اشاره به اینکه فعالیت در شبکه های مجازی افزایش پیدا کرده است، گفت: پلیس فتا آمادگی مقابله با تخلفات در حوزه فضای مجازی را داشته و در 85 درصد موارد پرونده ها را کشف و با هماهنگی قضائی با آنها برخورد می کند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز