سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان استان بوشهر:

روحیه مطالبه گری یکی از اصل های موفقیت سمن ها است

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۳:۳۲
کد خبر: ۳۲۹۶۲۷
روحیه مطالبه گری یکی از اصل های موفقیت سمن ها است
نشست هم اندیشی معاونت فرهنگی و امور جوانان بوشهر با سمن های فعال حوزه ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این نشست که با هدف آشنایی و هم اندیشی با سمن های فعال حوزه ورزش و جوانان برگزار شد، دهجان سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل گفت: درصدد هستیم تا با نگاه مثبت به سمن ها و توانمندسازی و آموزش آنها، نسبت به توسعه بستر فعالیت هایشان اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

وی ضمن تشریح چشم انداز و اهداف آینده حوزه جوانان افزود: امیدواریم با توجه به همدلی و تعاملی که بین مسئولین استانی و اداره ورزش و جوانان وجود دارد بتوانیم در خصوص خانه های جوان استان تصمیم درست و منطقی را اتخاذ کنیم تا ان شاءالله بتوانیم به زودی مجمع جوانان استان را برگزار کنیم.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل در ادامه افزود: روحیه مطالبه گری یکی از اصل های اساسی موفقیت سازمان های مردم نهاد است که با توجه به درایت و هوشمندی که در سمن ها سراغ داریم، امیدوارم بتوانیم دوشادوش حوزه ورزش، کارهای قابل توجه و شایسته ای جهت جوانان استان انجام دهیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم اعتماد به سمن ها گفت: امیدواریم که به زودی بتوانیم ضمن تعامل با سایر ارگان ها در خصوص خانه های جوان،  نسبت به برگزاری اردوهای هویتی گردشگری جوانان، حلقه های گفت وگوی جوانان و مسئولین و همچنین تقویت دوره های آموزشی سمن ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز