نقص فنی؛ علت فرود هواپیمای بوئینگ در مهرآباد

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۸:۴۰
کد خبر: ۳۳۰۰۳۵
نقص فنی؛ علت فرود هواپیمای بوئینگ در مهرآباد
هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ شرکت هواپیمایی ماهان ۲ دقیقه پس از بلند شدن از فرودگاه مهرآباد تهران، به علت نقص فنی در موتور شماره ۳ مجبور به بازگشت و فرود در این فرودگاه شد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، فرامرز سروی معاون مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی ماهان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار شبکه خبر با بیان اینکه این حادثه در فضای منطقه چهاردانگه روی داد، افزود: خلبان پس از انکه دوقطعه از موتور هواپیما جدا شد و با بدنه ان برخورد کرد تصمیم به بازگشت و فرود در فرودگاه مهراباد گرفت.

وی گفت: خوشبختانه هواپیما بدون مشکل در فرودگاه مهراباد به زمین نشست و مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده و با پرواز دیگری عازم بندرعباس شدند.

سروی افزود : این هواپیما از نوع بوئینگ 747 است که ساعت 7.15 دقیقه امروز با 426 مسافر فرودگاه مهراباد را به مقصد بندرعباس ترک کرد  و در ارتفاع 8 هزارپایی دچار نقص فنی شد و طبق مقررات بین المللی اقدام به بازگشت و فرود در فرودگاه مهراباد کرد.وی با بیان اینکه سال ساخت این هواپیما به حدود 1990 بر می گردد، گفت : بوئینگ 747 از هواپیماهای خوب و مدرن است که در اختیار ناوگان هوایی کشور قرار دارد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز