رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد:

پرداخت کمک‌های نقدی خیران از طریق تلفن همراه ممکن شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۹:۴۱
کد خبر: ۳۳۱۴۱۴
پرداخت کمک‌های نقدی خیران از طریق تلفن همراه ممکن شد
همزمان با ایام عزاداری ماه محرم، پرداخت کمک های نقدی و نذورات خیران و نیکوکاران به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای حمایت از نیازمندان به‌ویژه بیماران از طریق تلفن همراه ممکن شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این سامانه، بستر لازم را برای این حرکت خیرخواهانه فراهم ساخته تا مشترکان به آسانی، در هر لحظه و هر کجا کمک های نقدی خود را از طریق گوشی تلفن همراه خویش به نیازمندان اهدا کنند.

فرح‌ناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: با راه اندازی این سامانه، گامی بلند، روزآمد و با تاثیرگذاری فوق العاده در گستره کل کشور برای جذب مشارکت‌های مردمی از طریق مجموعه مشترکان شبکه تلفن همراه برداشته شده است.

وی افزود: کد کوتاه #5151*733* برای این سرویس در نظر گرفته شده که مشترکان تمامی اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند با مشخص کردن رقم مورد‌نظر خود برای مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه جمعیت هلال احمر، کمک‌های خود را به این سازمان اهدا کنند.

بر این اساس، در این سرویس کاربر بدون نیاز به نصب نرم افزار و یا تنظیم آیتمی خاص در گوشی خود، تنها عبارت زیر را شماره گیری می‌کند:

 #5151*733*

پس از چند لحظه و در صورتیکه برای نخستین بار این عبارت را در گوشی خود شماره گیری می‌کنید، صفحه انتخاب زبان برای شما ظاهر می­شود.

انتخاب زبان

1. فارسی

2. English

3. Farsi Ba Horoofe Englisi

با زدن کلید تایید و وارد کردن عدد مربوط به زبان دلخواه خود، صفحه مبلغ اهدایی برای شما ظاهر می‌شود. سپس با زدن کلید تائید و وارد کردن عدد مبلغ کمک،  در ادامه کار شماره کارت بانکی و پس از آن رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت از شما دریافت و در نهایت سرویس مربوطه به شما ارائه می‌شود.

همچنین  شماره حساب 42/15000000 سازمان داوطلبان نزد بانک ملت ، برای دریافت کمک های مردمی در جهت مشارکت در طرح ملی پنجره های امید برای حمایت از سلامت و زندگی بیماران محروم، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست و زندانیان نیازمند مفتوح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز