افتتاح اولین مرکز مشاوره خانواده آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۹:۲۸
کد خبر: ۳۳۲۰۷۱
افتتاح اولین مرکز مشاوره خانواده آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس
اولین مرکز مشاوره خانواده ناحیه یک بندرعباس با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، افتتاح شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مراکز مشاوره با آگاهی بخشی رفتاری و تربیتی به خانواده ها می تواند نقش پر رنگی در کاهش ناهنجاری های رفتاری فرزندان ایفا کند.

وی به پیامد های ناهنجاری های رفتاری و اجتماعی دانش آموزان اشاره کرد وافزود: زمینه بسیاری از علل افت تحصیلی،فرار از خانه و ترک تحصیل ریشه در ناهنجاری های رفتاری است که با مشاوره صحیح بسیاری ازاین ناهنجاری ها کاهش می یابد.

بطحایی خاطر نشان کرد: نباید تصور شود که همه وظایف مشاوره خانواده ها وتلاش جهت کاهش ناهنجاری های رفتاری و تربیتی تنها بر دوش آموزش و پرورش است ،چون آموزش و پرورش نیز دارای محدودیت های در منابع مالی ونیروی انسانی دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: ورود خیرین و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های موجود هر استان،در کنار همراهی وزارت آموزش و پرورش می توان در راستای کاهش ناهنجاری های رفتاری ،تربیتی واجتماعی دانش آموزان گامهای مؤثری برداشت.

 این مرکز مشاوره در ساختمانی با زیر بنای 72متر مربع با دواتاق مشاوره همه روزه به جز روزهای تعطیل درساعات بعد از ظهر پذیرای مراجعین و خانواده ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز