فراخوان ششمین جایزه دکتر علیمحمدی ویژه رساله های برتر دکتری فیزیک در ایران

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۲:۰۸
کد خبر: ۳۳۲۱۵۴
فراخوان ششمین جایزه دکتر علیمحمدی ویژه رساله های برتر دکتری فیزیک در ایران
پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران ،ششمین دوره جایزه دکترعلیمحمدی را ویژه رساله‌‌های دکتری برگزیده که در طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ مرحلة دفاع را گذرانده باشند، برگزار می کند.
به گزارش گروه اجتماعی برنا، آثاری در این دوره جایزه دکترعلیمحمدی شرکت داده می شوند که کارهای پژوهشی انجام شده در دورة دکتری و رسالة حاصل از آن به تشخیصِ حداقل سه عضو هیئت علمیِ استادیار به بالا، که استاد راهنمای رسالة دکتری نیز یکی از آنان است، به عنوان "رسالة ممتاز" شناخته شوند.
همچنین نامزدی هر شرکت‌کننده می‌بایست کتباً توسط استاد راهنما با ذکر اطلاعات مربوط به متقاضی، دلایل، مستندات و مقالات مستخرج از پایان نامه و همچنین نام و نشانی حداقل دو عضو هیئت علمیِ دیگر که می‌توانند مؤید نامزدی رسالة مربوطه باشند اعلام شود. مدارک و مستندات متقاضیان لازم است تا تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ در قسمت فرم ثبت‌نام در سایت پژوهشگاه دانش‌های بنیادی بارگذاری شود. 
کمیته داوران پس از بررسی مدارک ارسالی و استفاده از نظرات مشاوران علمی، رساله‌های برتر را انتخاب خواهد کرد. جایزه در مراسم افتتاحیه بیست وسومین کنفرانس بهاره فیزیک پژوهشگاه دانش های بنیادی اعطا می شود. 
 گفتنی است  این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علیمحمدی استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش‌آموختۀ دکتری فیزیکِ داخل کشور، از جمله نقش مؤثرش در زیرساخت علمی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و تلاش‌های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران، به نام او نامگذاری شده است. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز