دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش عنوان کرد:

سند تحول بنیادین؛ سندی استراتژیک برای آموزش و پرورش

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۳۲۹۷۸
سند تحول بنیادین؛ سندی استراتژیک برای آموزش و پرورش
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین، یک سند استراتژیک برای آموزش و پرورش است .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهدی نوید با تشریح روند اجرای راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهارکرد: سند تحول بنیادین یک سند استراتژیک برای آموزش و پرورش است که ذیل سند چشم‌انداز 30 ساله کشور طراحی شده و دارای 23 هدف عملیاتی و 131 راهکار است که باید به مرور زمان عملیاتی شوند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: هر کدام از راهکارهای سند دارای برنامه‌ها و فعالیت‌هایی هستند که این برنامه‌ها با مشارکت معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش طراحی شده‌اند و زمان‌بندی آنها مشخص شده است که تحت عنوان نقشه راه چندی پیش رونمایی شد.

وی با بیان اینکه چگونگی حرکت برای تحقق راهکارهای سند در این نقشه راه آمده است، بیان کرد: برای سال 94، 100 فعالیت پیش‌بینی شده است که توسط معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش در حال اجراست.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در ادامه درباره آیین‌نامه گروه‌های آموزشی که در اواسط تابستان سال جاری در این شورا مصوب شد، افزود: گروه‌های آموزشی از جمله فعالیت‌های مردم‌نهاد در آموزش و پرورش است و معلمان خودجوش دور هم جمع شده‌اند و در قالب گروه‌ها پیرامون مسائل مختلف آموزشی تبادل نظر می‌کنند که سعی کردیم در قالب آیین‌نامه فعالیت گروه‌های آموزشی را نظام‌مند کنیم و حمایت خود را از این حرکت اعلام کردیم که امیدواریم بیش از این تقویت شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز