جیب بر ایستگاه های مترو و خطوط BRT دستگیر شد+ عکس

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۹:۲۷
کد خبر: ۳۳۳۰۵۲
جیب بر ایستگاه های مترو و خطوط BRT دستگیر شد+ عکس
زن میانسالی که در ایستگاه های مترو و خطوط BRT دست به سرقت و جیب بری می زد، دستگیر شد. پلیس آگاهی تهران از کلیه مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست کرد تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار انتظامی، حوادث خبرگزاری برنا، دوشنبه 20 مهرماه سال 94 وقوع یک فقره درگیری در ایستگاه مترو حسن آباد، به مأموران پلیس مترو اعلام شد. با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که درگیری میان دو زن صورت گرفته و یک نفر از آن ها مدعی سرقت محتویات کیف خود توسط زن دیگر شده است.

با توجه به اظهارات شاکی، مأموران پلیس مترو در بررسی اولیه موفق به کشف چند دستگاه گوشی تلفن همراه از کیف زنی شدند که خود را به نام لیلا اکبری معرفی کرده بود.

پایگاه هشتم (3)

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی

شاکی پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ایستگاه میدان حر سوار قطار مترو شده بودم که چند ایستگاه جلوتر، در ایستگاه مترو امام علی (ع) زنی وارد قطار شد و در نزدیکی من قرار گرفت. در ایستگاه حسن آباد، این زن با هل دادن من قصد پیاده شدن از قطار را داشت که در یک لحظه متوجه باز شدن کیف دستی خود شدم. بی درنگ متوجه سرقت گوشی تلفن همراه خود توسط وی شدم. به همین علت مانع خروجش از ایستگاه مترو شدم. آن زن با ایجاد درگیری قصد فرار از محل را داشت که توسط مأموران پلیس مترو دستگیر شد.

پایگاه هشتم (4)

تحقیقات پلیسی

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار اطلاع پیدا کردند که متهم از مجرمان سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده بود.

در ادامه، با شناسایی مالک سه گوشی تلفن همراه کشف شده از متهم، کارآگاهان موفق به شناسایی سه مالباخته ای شدند که همگی در اظهارات خود عنوان داشتند در قطار مترو مورد جیب بری و سرقت گوشی های تلفن همراه قرار گرفته اند.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به 10ها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه مترو و خطوط BRT و به جهت شناسایی سایر شکات و مالبختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است. لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز