الهه راستگو درصحن شورا:

هیچ یک از ۳۱ عضو شورا وام دار شهردار نیستند

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۹:۳۲
کد خبر: ۳۳۳۸۱۲
هیچ یک از ۳۱ عضو شورا وام دار شهردار نیستند
معاون اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هیچ یک از 31 عضو شورا وام دار شهردار و شهرداری نیستند گفت: اعضای شورا باید بدانند که مسئول حل مشکلات مردم اند نه دفاع بی دلیل از شهرداری.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، الهه راستگو، عضو کمیسیون و اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در دویست ومین جلسه شورای شهر و پس ازگزارش منطقه هرندی درپاسخ بهاعضاء مدافع عملکرد شهرداری درخصوص احداث بیمارستان هسته ای با بیان اینکه همه اعضا شورا هم قسم شدیم که حافظ منافع مردم باشیم اظهار داشت : شهردار تهران ازمعاونینی برخوردار است که اگر لازم به دفاع باشد می دانند که قانونمند چه کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اعتراض اعضای شورا به عملکرد شهرداری افزود: نماینده شهرداری موظف به پاسخگویی به این اعتراضات است.

معاون اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هریک از اعضای شورا باید به عنوان منتخبین مردم مسئول حل معضلات آنان باشند تاکید کرد: اعضاء باید همواره هم قسم شدن درخصوص رفع مشکلات مردم را به یاد آورند.

راستگو با بیان اینکه متاسفانه بیان این موضوعات هیچگاه خوشایند برخی اعضاء نبوده است اظهار داشت: بارها و بارها شاهد این گونه دفاعیات بی دلیل به خصوص در زمان عضویت درهیت رییسه بوده ام و تمامی این موضوعات در حالی است که همه ما در جایگاه دفاع از حقوق مردم هستیم نه شهرداری .

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران از نمایندگانی توانمند جهت دفاع از عملکرد برخوردار است افزود: همین مسئله ضرورت حمایت های مبهم اعضای شورا را به حداقل می رساند.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهادشهر تهران در ادامه به گزارش شهرداری تهران از طرح ارتقاء کیفیت زندگی درمرکز تاریخی تهران اشاره کرد وگفت: گزارش ارائه شده حاکی از برنامه مدونی است که متاسفانه اجرا تمام موضوعات درآن مشخص نیست.

بودجه مصوب ساماندهی منطقه هرندی گزاف تر از اقدامات به انجام رسیده است.

راستگو بودجه مصوب جهت اجرای این طرح را درمقابل اقدامات به انجام رسیده بسیار گزاف عنوان کرد و افزود: کمیسیون اجتماعی و فرهنگی در جریان جزئیات این طرح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز