انهدام باند ۷ نفره سارقان منزل با ۴۰ فقره سرقت

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۳:۵۵
کد خبر: ۳۳۳۸۲۱
انهدام باند ۷ نفره سارقان منزل با ۴۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت استان کرمان از شناسایی و دستگیری 7 عضو باند سارقان منزل با 40 فقره سرقت خبر داد و گفت: ارزش اموال سرقتی این باند نزدیک به 15 میلیارد ریال است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "مهریار سعیدی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان جیرفت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با رصد نحوه ورود و شگرد سارقان و نوع اموال مسروقه مشخص شد افراد به صورت حرفه ای دست به سرقت زده اند.

وی اضافه کرد: روند کاری آنان به این صورت بوده است که سارقان پس از حصول اطمینان از نبود وسایل بازدارنده نظیر دزدگیر و دوربین مداربسته اقدام به سرقت لوازم گران قیمت منزل، طلا ،جواهرات و لوازم خانگی موجود می کردند.

سعیدی گفت:ماموران با تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی پس از شناسایی یکی از اعضاء باند نامبرده را در عملیاتی منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ سعیدی در ادامه افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از شگرد های خاص پلیسی با شناسایی دیگر اعضای باند سارقان منزل طی چند مرحله  6 عضو دیگر این باند اعم از سارق و مالخر را نیز دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان که در مقابل شواهد و ادله محکم پلیس قرار گرفته بودند ضمن اعتراف به جرم خود محل اختفای اموال سرقتی را نیز به ماموران انتظامی افشا کردند.

سعیدی خاطرنشان کرد: تاکنون مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله طلا ،جواهر و وسایل منزل به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با بیان اینکه تحقیقات پیرامون این موضوع ادامه دارد از مردم خواست منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کنند و در صورت مواجه با موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز