فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:

دو سانحه رانندگی پنج کشته و دو مجروح بر جای گذاشت

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲:۰۴
کد خبر: ۳۳۳۸۵۰
دو سانحه رانندگی پنج کشته و دو مجروح بر جای گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ضمن دعوت از عموم شهروندان به رعایت بیشتر قوانین ترافیکی از جان باختن پنج تن و جراحت دو نفر در دو سانحه رانندگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" گفت: صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور "کرمان-بم" مأموران انتظامی بخش راین برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند که یک دستگاه خودروی پژو 405 از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با پل واژگون شده است که در این حادثه راننده و دو تن از سرنشینان خودرو در دم فوت و یک نفر از سرنشینان نیز مجروح شد.

وی با بیان این خبر که اورژانس ،مجروح این حادثه را به بیمارستان منتقل کرد، اظهار داشت: کارشناس پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی راننده و عدم توانایی وی در کنترل خودرو اعلام کردند.

سرهنگ"روانبخش" اظهار داشت: تصادفات برون شهری اغلب به دلیل سرعت زیاد و خواب آلودگی رخ می دهد از این رو از رانندگان می خواهیم تا با رعایت هر چه بیشتر قوانین راهنمائی و رانندگی مانع بروز چنین تصادفاتی شوند.

وی در ادامه بیان داشت: در تصادفی دیگر نیز یک دستگاه پژو پارس در بلوار کشاورز شهر کرمان با یک دستگاه خودرو پراید در ساعات پایانی روز گذشته به علت نامعلومی برخورد کرد و پلیس بررسی آن را در دستور کار قرار داد.

روانبخش تصریح کرد: در این حادثه راننده خودرو پراید در دم  فوت و دو نفر از سرنشین نیز مصدوم و توسط عوامل 115 به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: با وجود تلاش های انجام گرفته با این حال یکی از سرنشینان دیگر نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان  فوت کرد.

سرهنگ روانبخش گفت: علت این حادثه از طرف کارشناسان تصادفات پلیس راهور در دست بررسی است.

و ی در پایان از تمامی رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا هیچ گاه شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز