دستگیری جاعلان دو میلیاردی در اصفهان

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۷:۵۸
کد خبر: ۳۳۴۰۴۸
دستگیری  جاعلان دو میلیاردی در اصفهان
اعضای باندی که با استفاده از چک های جعلی بالغ بر دو میلیارد ریال از 20 نفر کلاهبرداری کرده بودند در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ" ستار خسروی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی و بازاریان شهر اصفهان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، در این زمینه پرونده ای در اداره جعل و کلاهبرداری این پلیس تشکیل و تحقیقات وسیعی انجام شد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که تعدادی از افراد با در دست داشتن دسته چک های جعلی اقدام به خرید کالا به صورت چکی کرده و هنگامی که فروشنده ، چک را به بانک می برده از جعلی بودن آن اطلاع پیدا می کرده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: سرانجام با اقدامات ویژه و تخصصی کارآگاهان و تلاش شبانه روزی آنان اعضای باند هشت نفره که اقدام به این گونه کلاهبرداری ها می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود به کلاهبرداری دو میلیارد ریالی از فروشندگان سطح بازار اصفهان اقرار کردند عنوان داشت: از مخفیگاه متهمان تعداد 21 فقره چک جعلی کشف و تا کنون 20 نفر از مالباختگان در این پرونده شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متهمان که اعتیاد به مواد مخدر دارند تمامی اموال به دست آمده از طریق کلاهبرداری را جهت تامین هزینه مواد مصرفی خود به فروش رسانده اند.

سرهنگ خسروی با هشدار به شهروندان به خصوص متصدیان واحدهای صنفی گفت: مراقب افراد کلاهبردار باشند که در دام آنها گرفتار نشوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کلاهبرداران افرادی چرب زبان و شیک پوش بوده و سعی می کنند خود را صاحب نفوذ و دارای اعتبار جلوه دهند گفت: توصیه ما به مغازه داران و صاحبان سرمایه این است که از پذیرفتن چک از افراد ناشناس خودداری و در صورت ضرورت برای دریافت چک حتماً قبل از هرگونه معامله ای از بانک عامل استعلام نموده و از معتبر بودن آن مطلع شده و در صورت مشکوک شدن موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز