سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

هما مقصر تاخیر پرواز نجف به تهران نیست

۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۹:۳۰
کد خبر: ۳۳۴۴۴۸
هما مقصر تاخیر پرواز نجف به تهران نیست
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما) با اشاره به تاخیر پرواز شماره ۳۴۰۶ نجف - تهران با رد قصور این شرکت گفت : دلیل این تاخیر مشکل فنی در باند فرودگاه نجف بوده است.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، شاهرخ نوش آبادی در مصاحبه تلفنی با شبکه خبر افزود : دو پرواز روز گذشته این شرکت از مشهد و تهران به مقصد نجف به دلیل خرابی چراغ های هدایت کننده باند فرودگاه نجف ( لایتینگ) مجبور به بازگشت به تهران شدند .

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد : طبق برنامه قرار بود مسافران پرواز نجف - تهران با هواپیمایی که از تهران عازم نجف بود  به میهن بازگردانده شوند .

نوش آبادی گفت : پروازهای تهران - نجف و مشهد - نجف پس از رفع مشکل فنی باند فرودگاه نجف راهی مقصد شدند و مسافران نجف - تهران نیز با تاخیر بوجود آمده با این پرواز به تهران منتقل شدند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما) در خصوص پرداخت جریمه تاخیر به مسافران نجف با تاکید بر اینکه مقصر این تاخیر شرکت هواپیمایی هما نبوده است گفت : این شرکت تنها در صورتی موظف به پرداخت خسارت به مسافران است که مقصر باشد .

وی با اشاره به اینکه مسافران نجف - تهران از تاخیر زیاد ناراضی هستند و خسارت طلب می کنند گفت : از دو ساعت قبل تا کنون از هواپیما پیاده نمی شوند و هم اکنون نماینده این شرکت درحال گفتگو با مسافران برای حل موضوع است.

نوش ابادی خاطرنشان کرد : تاخیر مسافران در پیاده شدن از هواپیما سبب تضییع حقوق مسافرانی می شود که طبق برنامه باید با این هواپیما به مقصد خود پرواز کنند.

تعدادی از هموطنان که برای استقبال از خانواده های خود به فرودگاه امام خمینی رفته اند در تماس با این خبرگزاری اعلام کردند پرواز شماره 3406 نجف-تهران با بیش از 15 ساعت تاخیر انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز