رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد:

ترافیک روان اکثر محورهای مواصلاتی با وجود بارش باران

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۱:۲۳
کد خبر: ۳۳۴۸۳۰
ترافیک روان اکثر محورهای مواصلاتی با وجود بارش باران
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد در تمامی جاده‌ها روان گزارش شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به جو ناپایداری که در اغلب استان‌های کشور وجود دارد، اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، خوزستان و ایلام شاهد بارش شدید باران هستند.

وی افزود: در استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، چهارمحال و بختیاری نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است که بر اساس این گزارش احتمال لغزندگی معابر و جاده‌های مواصلاتی وجود دارد. از این رو، از رانندگان تقاضا می‌شود برای تردد در جاده‌ها حتما به وسایل ایمنی مجهز بوده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند.

رحمانی در ادامه به گزارش بارش باران در محور قوچان- چناران در استان خراسان رضوی و محور چمن‌بید در استان خراسان شمالی اشاره کرد و ادامه داد: در محور گرمسار در استان سمنان، زنجان- قزوین در استان زنجان، مریوان و بانه در استان کردستان، گیلان غرب در استان کرمانشاه، تبریز- ارومیه و خوی- ماکو در استان آذربایجان غربی همچنین در محور ادرکان- نائین در استان یزد نیز بارش پراکنده باران و کندی تردد وسایل نقلیه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام اینکه با توجه به بارش‌های جوی خوشبختانه تردد در محورهای مواصلاتی کشور روان است، توضیح داد: در حال حاضر هیچ گزارش انسدادی در هیچ کدام از محورهای مواصلاتی کشور مخابره نشده است.

نظر شما