کاهش دما در نیمه شمالی کشور

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۴:۳۵:۳۷
کد خبر: ۳۳۵۸۵۶
کاهش دما در نیمه شمالی کشور
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با تداوم ورود هوای سرد، کاهش دما در نیمه شمالی کشور محسوس است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کبری رفیعی گفت: امروز ادامه فعالیت این سامانه در سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز شاهد کاهش دما خواهیم بود.

وی افزود : این روند با بارش باران گاهی وزش باد، در ارتفاعات بارش برف ومه و برای برخی مناطق شرق، جنوب و جنوب شرق کشور همراه با بارش پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد همراه خواهد بود.

رفیعی گفت : فردا در بخش هایی از مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش به صورت پراکنده پیش بینی می شود.

رفیعی افزود : با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا از روز سه شنبه تا روز پنجشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، کاهش می یابد

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از سه شنبه تا پنجشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، کیفیت هوا کاهش می یابد.

احد وظیفه گفت:با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی افزود : امروز در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، بخش هایی از شمال غرب و غرب، مرکز و شمال شرق کشور بارش باران گاهی با وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و برای برخی مناطق شرق، جنوب و جنوب شرق کشور بارش پراکنده با وزش باد رخ خواهد داد.

احد وظیفه با بیان اینکه روز سه شنبه در بخش هایی از مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش به صورت پراکنده پیش بینی می شود، تصریح کرد: امروز کاهش دما در نیمه شمالی کشور محسوس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز