دستگیری جاعل ۵ میلیاردی

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۰:۳۰
کد خبر: ۳۳۶۰۴۲
دستگیری جاعل ۵ میلیاردی
ماموران پلیس آگاهی استان قزوین سردفتری را که با جعل امضاء اقدام به سندسازی و کلاهبرداری به مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کرده بود را دستگیر کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "مهدی محمودی" گفت: به دنبال مراجعه چند نفر به پلیس آگاهی قزوین و اعلام شکایت از یک سردفتر اسناد رسمی در خصوص جعل اسناد املاک و خودرو، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد، "م – ع" سر دفتری در قزوین با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود در چندین فقره کلاهبرداری اقدام به اخذ مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال از شاکیان خود جهت تنظیم اسناد و مدارک جعلی کرده است.

وی گفت: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات فنی پی بردند که متهم از هفت نفر با روش هایی مشابه کلاهبرداری و از محل سکونت خود نقل مکان کرده است.

محمودی عنوان کرد: این کارآگاهان پس از ساعت ها کار اطلاعاتی شبانه روزی و با اخذ نیابت قضائی، متهم را در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای استان گیلان، دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به جرم ارتکابی، خاطر نشان کرد: کلاهبردار 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی، با صدور قرار قضائی روانه زندان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز