دبیر شورایاری منطقه ۱۴ شهرداری تهران:

صد هزار نفر از شهروندان منطقه ۱۴ در معرض آسیب های ناشی از بافت فرسوده

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۳:۱۸
کد خبر: ۳۳۶۲۴۸
صد هزار نفر از شهروندان منطقه ۱۴ در معرض آسیب های ناشی از بافت فرسوده
دبیر شورایاری منطقه 14 شهرداری تهران با تاکید بر لزوم توجه به احیای بافت فرسوده شهری، گفت: 100 هزار نفر از شهروندان منطقه 14 در معرض آسیب های بافت فرسوده قرار دارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آخرین دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران ارائه گزارش دبیر شورایاری منطقه 14 شهرداری تهران بود که حسین حاجی قربانی به عنوان دبیر شورایاری منطقه با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بافت فرسوده، گفت: در این منطقه از 500 هزار نفر جمعیت ساکن در حدود 100 هزار نفر در معرض خطرات ناشی از بافت فرسوده هستند.

وی با پیشنهاد محله محوری در موضوع بافت فرسوده تاکید کرد: باید پیش از رخ دادن حادثه در این خصوص فکر و تصمیم سازی کنیم تا پس از حادثه مجبور به محکوم کردن همدیگر نباشیم.

دبیر شورایاری منطقه 14 همچنین از مهاجرت شهروندان دارای آسیب های اجتماعی از منطقه 12 به منطقه 14خبر داد و گفت: باید توجه ویژه ای به فضاهای بی دفاع شهری در این منطقه شود.

وی همچنین بر لزوم توجه به هویت محلات در نامگذاری های عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: تهران دارای هویت است و تغییر دادن این هویت ها به نظر کار درستی نیست.

وی همچنین در قالب پیشنهادی، اظهار داشت: شهرداری می تواند با ساخت فروشگاهها و مراکز تجاری بزرگ و هتل ها و باغ و ها و بوستان ها در این منطقه به درآمد پایدار برسد.

لزوم توسعه عادلانه فضای سبز در تمامی محلات این منطقه با توجه به وجود فضای کافی، لزوم نگاه یکسان در تجهیز اماکن متعلق به شهرداری از جمله پل ها و ایستگاههای مترو از دیگر موضوعات مطرح شده در این دستور جلسه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز