هاشمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست وزارت بهداشت مطرح کرد؛

تاکید بر حفاظت از رضایت عمومی طرح تحول سلامت

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۸:۴۷
کد خبر: ۳۳۶۳۸۰
تاکید بر حفاظت از رضایت عمومی طرح تحول سلامت
هاشمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضروت حفاظت از رضایت عمومی ایجاد شده ناشی از اجرای طرح تحول سلامت تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  سید حسن هاشمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که عصر دیروز در ساختمان این وزارتخانه برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از محمد شریعتی مدیرکل سابق حراست عنوان کرد: دوشنبه شب در گزارشی که در مورد آسیب های اجتماعی خدمت مقام معظم رهبری  ارائه شد شاهد بودیم که حوزه سلامت در رتبه نخست و حوزه امنیت در رتبه دوم  قرار دارد.

وی با اشاره به نظرسنجی ها نیز حاکی از  ایجاد رضایت مردم از حوزه سلامت است، خاطرنشان کرد: بدون شک این موضوع حاکی از رضایت مردم از مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به طرح خطیر مهم نظام سلامت، رضایت عمومی ایجاد شده را پس از لطف خدا ناشی از محبت مردم دانست و گفت: در حالی که کمبودها را به چشم می بینیم اما در گفت و گو با مردم شاهد ابراز رضایت آنها هستیم. این به معنی محبت مردم به مجموعه نظام است.

 هاشمی ادامه داد: با حمایت هایی که رئیس جمهور محترم، مجلس شورای اسلامی و مقام معظم رهبری از حوزه سلامت داشته و دارند، حمایت از طرح تحول سلامت و رضایت عمومی ایجاد شده ضروری به نظر می رسد.

وی با اشاره به دو انتخابات پیش رو (انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان) از بداخلاقی هایی که در روزهای گذشته در فضای رسانه ای در مقابله با طرح تحول سلامت ایجاد شده است انتقاد و اذعان کرد: در نظام جمهوری اسلامی که معنویت موج می زند گاه شاهد بداخلاقی هایی هستیم که با اهداف عالی نظام سنخیت ندارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به این که وزارت بهداشت با جان  و احساس مردم سر و کار دارد، تاکید کرد: طرح تحول سلامت یکی از دستاوردهای مهم نظام است که به راحتی به دست نیامده و نیاز به حراست و مراقبت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز