واکنش پسر هادی نوروزی به اهدای پیراهن پدرش، به کانون اصلاح و تربیت + عکس

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۰:۳۵
کد خبر: ۳۳۶۴۰۵
واکنش پسر هادی نوروزی به اهدای پیراهن پدرش، به کانون اصلاح و تربیت + عکس
در بخشی از مراسم گلریزان انجمن حقوق شناسی خانه اندیشمندان علوم انسانی ، فیلم کوتاهی از مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان تیم پرسپولیس پخش شد که واکنش هانی، پسر کاپیتان را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مراسم گلریزان انجمن حقوق شناسی، عصر دیروز با حضور خانواده هادی نوروزی برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، فیلم کوتاهی از مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان تیم پرسپولیس پخش شد که واکنش هانی، پسر کاپیتان را در پی داشت.

هانی کوچک، با همه بچگی‌اش درک کرده است حالا که پدرش در این دنیا نیست، باید مردِ خانه باشد، از گریه‌های مادرش در زمان پخش این فیلم آشفته شد و برای اینکه مادرش دیگر اشک نریزد، به درخواست او پخش فیلم قطع شد. تنها درخواست هانی از مادرش این بود که دیگر نمی خواهم گریه کنی.

در تمام مراسم، گاهی مادرش را در آغوش می گرفت تا تکیه گاه اشک هایش شود و گاهی خواهر کوچک ترش را آرام می کرد که بهانه پدر را می گرفت. با وجود سن کم، در حال تجربه کردن مسئولیت بزرگی بود، تمرین تکیه گاه بودن می کرد. دغدغه های دنیای کودکانه اش یک شبه جای خود را به دل نگرانی های بزرگتری داد. حالا باید نگران اشک‌های مادر باشد و بابا گفتن هانا را پاسخ دهد.

در بخش دیگری از مراسم گلریزان انجمن حقوق شناسی، خانواده نوروزی برای اهدا پیراهن کاپیتان به روی صحنه دعوت شدند. هانی در حالی که پیراهن پدر را در دست داشت، مادرش را تا روی صحنه همراهی کرد و به نیابت از خانواده نوروزی چند کلمه ای با حاضرین به صحبت پرداخت. جملاتی را بیان کرد که نه تنها حاضران در مراسم از جای خود بلند شده و به احترام دنیای کودکانه اش ایستادند، بلکه مجری برنامه لحظاتی از مراسم را در حالی که از احساسات هانی اشک در چشمانش بود، اجرا کرد.

هانی نوروزی، پیراهن شماره 24 پدرش را به کانون اصلاح و تربیت هدیه داد در حالی که از تمام مهمانان مراسم به دلیل آمدنشان تشکر کرد و با لحن کودکانه اش خطاب به جمع گفت: تشکر که آمدید و کار خیر انجام دادید، پدر من کار خیر دوست داشت.

هانی با اهدا پیراهن پدر، آخرین گل را به نیابت از کاپیتان، کاشت تا خاطره هادی نوروزی تا ابد زنده باقی بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز