اشتری خبر داد:

برخورد با بدپوششی در زمستان

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۳۶۴۲۲
برخورد با بدپوششی در زمستان
فرمانده نیروی انتظامی درباره برخورد با بدپوششی در زمستان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی همچون گذشته در حال انجام است و در حوزه بدپوششی مطابق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سردار «حسین اشتری» در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص تردد زائران اربعین حسینی گفت: تأکید می شود زائران برای تردد باید گذرنامه های معتبر به همراه داشته باشند.

وی افزود: براساس تصمیمات کشور عراق به همراه داشتن ویزا برای تردد زائران الزامی است و در صورت هرگونه تغییری دراین روند موضوع از طریق منابع رسمی اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حجم زیاد زائران، بررسی گذرنامه و ویزا امکان پذیر است یا خیر؟ گفت: با وجود حجم زیاد زائران با توجه به تسهیلات ایجاد شده و هماهنگی دستگاه های مختلف، این امر شدنی است.

فرمانده ناجا بیان کرد: از طریق سه مرز مهران، شلمچه و چزابه تردد زائران حسینی امکان پذیر است و در صورتی که مرز دیگری به این سه مرز اضافه شود، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که با توجه به سیل اخیر ایلام روند پذیرایی از زائران حسینی به چه نحوی خواهد بود گفت: همه مسئولان و دستگاه های ذیربط در صدد هستند مشکل رفع خسارات ایجاد شده براثر سیل اخیر را برطرف کنند و مردم ایلام و مسئولان آماده پذیرایی از زائران حسینی خواهند بود.

سردار اشتری در ادامه در خصوص فعالیت فست فود (کی اف سی) نیز بیان داشت: فروشگاه ها و اماکنی که مجوز نداشته و با رعایت ضوابط قانونی فعالیت نکنند پلمب خواهند شد و پلیس در صورت دریافت گزارشات در خصوص فعالیت این مراکز، اقدام می کند.

فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که برخی از مراکز علیرغم مجوز ندادن مرکز مربوطه از پلیس نظارت براماکن، مجوز می گیرند نیز گفت : این موضوع را تکذیب می کنم پلیس نظارت بر اماکن پس از رویت مجوز از سازمان مربوطه مجوز صادر می کند و بر رعایت ضوابط و قوانین دریافت مجوز مقید است.

سردار اشتری در خصوص برخورد با بدپوششی نیز گفت: طرح های ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی مثل گذشته ادامه دارد و با هرگونه بدحجابی و بدپوششی مطابق قانون برخورد می کنیم.

این مقام مسئول در خصوص بارندگی های اخیر و ایجاد ترافیک های سنگین در پی این بارندگی ها، گفت: در چند روز گذشته کارکنان نیروی انتظامی خصوصا پلیس راهور همانند گذشته آماده بوده و در مواقع حساسی چون بارندگی ها حضور پلیس راهور در راستای تسهیل رفت و آمد مردم پررنگ تر بود. در چنین شرایطی همکاری و مشارکت دیگر سازمانها و نهادها نیز علیرغم فعالیت پلیس الزامی است.

فرمانده ناجا در خصوص امنیت مرزها نیز خاطر نشان کرد: با وجود همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی ، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی امنیت مطلوبی در مرزها حاکم است. امیدواریم با تخصیص اعتبارات و ارائه امکانات و تجهیزات به نیروی انتظامی انسداد مرزها را تقویت کنیم.

این مقام مسئول همچنین در پاسخ به اینکه دیروز در جلسه شورای شهر یکی از اعضای شورا با این اتهام که پلیس راهور با دست کاری چراغ راهنمایی در روزهای بارندگی منجر به ترافیک شده، گفت: این موضوع را نمی پذیریم و اگر لازم باشد آقایان با پلیس راهور جلسه بگذراند و استدلال هایشان را بگویند. اگر جدیت همکاران ما در پلیس راهور دراین چند روز نبود مردم برای رفت و آمد با مشکلات جدی مواجه می شدند.

نظر شما