معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش هشدار داد:

فروش تبلت‌های دانش‌آموزی کلاهبرداری است

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۶:۰۵
کد خبر: ۳۳۷۳۱۶
فروش تبلت‌های دانش‌آموزی کلاهبرداری است
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تاکنون هیچ مجوزی برای تولید تبلت و تلفن همراه دانش آموزی صادر نکرده است و فروش تلفن ها و تبلت های دانش آموزی موجود در بازار نوعی کلاهبرداری است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمیدرضا کفاش افزود: اخیراً همراه اول یک تلفن همراه دانش آموزی با کاربری ویژه و با سفارش خانواده ها به صورت آزمایشی طراحی کرده ولی هنوز این تلفن هیچ تأییدیه ای ندارد و تلفن هایی که در بازار عرضه شده است جنبه تبلیغاتی دارد.

وی تأکید کرد: هیچ جلسه ای تاکنون برای تأیید شدن این تلفن بین آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات برگزار نشده است، بنابراین تلفن و تبلت دانش آموزی از نظر آموزش و پرورش هنوز قانونی نیست.

کفاش گفت: بر اساس آخرین مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، ورود تلفن همراه و تبلت همچنان به مدارس ممنوع است و با دانش آموزان متخلف برخورد خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که دیده می شود برخی مدارس دانش آموزان را به اردوهای خارج از کشور می برند افزود: تاکنون هیچ مجوزی برای برگزاری اردوها به هیچ مدرسه‌ای داده نشده است و برگزاری این اردوها از طرف هر مدرسه ای تخلف محسوب می شود.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: به همه مدارس بخشنامه کرده ایم که اردوهای درون و برون استانی دانش آموزان نیز باید با مجوز کتبی از والدین دانش آموز و کاملاً به صورت اختیاری برگزار شود

نظر شما