رئیس اداره کارشناسی تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو:

کالاهای دارای ریسک خطر بالا مجوز واردات نمی گیرند

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۹:۱۱
کد خبر: ۳۳۷۵۴۳
کالاهای دارای ریسک خطر بالا  مجوز واردات نمی گیرند
رئیس اداره کارشناسی تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: سازمان غذا و دارو به کالاهای دارای ریسک خطر بالا مجوز واردات نمی دهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رئیس اداره کارشناسی تجهیزات پزشکی اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو  با اشاره به  اینکه عموم نخهای بخیه و پانسمانی که در بیمارستانهای کشور مورد استفاده قرار می گیرند از نوع به اصطلاح " تاپ برند " می باشند؛ بر عدم صدور مجوز برای واردات کالاهای  دارای ریسک خطر بالا تاکید کرد.

مهندس علیرضا سلیمانی همچنین اضافه کرد: با توجه به دقت نظری که اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در این خصوص تامین ملزومات و تجهیزات پزشکی با کیفیت دارد پس از برررسی و کارشناسی های لازم به کالاهایی که از حساسیت بالایی برخوردارند مجوز می دهد.

وی با بیان اینکه اما اگر موارد مستند و مشروحی مبنی بر ایجاد مشکل یا عارضه در خصوص کالاهای پزشکی از هر نوعی گزارش شود پس از بررسی های لازم در خصوص ریکال آن تصمیم گیری می شود تصریح کرد: البته نام برند مورد استفاده و اینکه اصولاً کالاهای مورد نظر، دارای مجوز سازمان غذا و دارو بوده است یا خیر نیز، در تصمیم گیریها بسیار حائز اهمیت است.

 مهندس سلیمانی در پایان خاطر نشان نمود: در سایت تجهیزات پزشکی (imed.ir) قسمتی در نظر گرفته شده است تا اگر افراد حقیقی یا حقوقی در سراسر کشور،  با موارد خاصی مواجه شدند بتوانند به آسانی آنرا گزارش بدهند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز