مدیر امور بانوان شهردای منطقه ۶ خبر داد:

پوشش درمانی رایگان ویژه زنان سرپرست خانواده

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۳:۵۴
کد خبر: ۳۳۷۸۸۳
پوشش درمانی رایگان ویژه زنان سرپرست خانواده
مدیر امور بانوان شهردای منطقه 6 گفت: با هماهنگی انجام شده و با کمک خیران، زنان سرپرست خانواده به صورت رایگان تحت پوشش درمانی قرار می گیرند.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رقیه احسانی گفت: با انجام هماهنگی های لازم هزینه معاینه، رادیولوژی، آزمایش ها و تامین دارو برای زنان سرپرست خانوار در بیمارستان امیر المومنین (ع) و امام حسین (ع) به صورت رایگان انجام می شود.

 مدیر امور بانوان شهردای منطقه 6  افزود: در میان بانوان سرپرست خانواده افرادی هستند که جز نیازهای درمانی، نیازهای اقتصادی هم دارند و اداره بانوان بر اساس شرایطی که تعریف شده نسبت به رفع آنها اقدام می کند.

 ضمن ارائه خدمات درمانی و اقتصادی، در مناسبت های مختلف هم ستاد توانمندسازی هدایایی را به بانوان سرپرست خانواده اهدا می کند.

 علاوه بر دوره های آموزشی خیاطی در مراکز کوثر، کلاس های مهارت آموزی دیگری هم برای این بانوان دایر می شود، این کلاس ها در رشته های حسابداری، زبان، کامپیوتر است . این کلاس ها برای بانوان سرپرست خانواده به صورت رایگان و برای فرزندانشان به صورت نیم بها برگزار می شود.

 وی افزود: در طول سال نمایشگاه های مختلفی از توانمندی های بانوان در یکی از بوستان های تهران دایر می شود و بانوان سرپرست خانواده هر منطقه با داشتن غرفه ای در این نمایشگاه ها سعی می کنند تولیدات خود را عرضه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز