با حضور معاون ساماندهی امور جوانان؛

خانه جوان استان فارس افتتاح می شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۲:۲۸
کد خبر: ۳۳۷۹۹۹
خانه جوان استان فارس افتتاح می شود
خانه جوان استان فارس با حضور معاون ساماندهی امور جوانان به صورت رسمی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، خانه جوان استان فارس که در راستای افزایش خدمات رسانی به جوانان و ارتباط بیشتر این قشر تاثیر گذار با مسئولان راه اندازی شده است، در سفر محمدرضا رستمی به این استان، به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

همچنین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس با حضور محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان چهارشنبه 20 آبان ساعت 10 صبح در استانداری فارس برگزار می شود.

این جلسه با ریاست استاندار فارس و با  حضور 30 دستگاه اجرایی مرتبط با امور جوانان  به منظور پیگیری مسائل و مشکلات  حوزه جوانان، تبیین سیاست های حوزه جوانان ، هماهنگی با دستگاها و سازمان های مرتبط دراین حوزه اجرا می شود. در این سفر به منظور رسیدگی بیشتر به مسائل جوانان، مدیرکل مشارکت های اجتماعی و مدیرکل ساماندهی  ، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان را همراهی می کنند.

 دیدار با مسئولان اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های فارس، جوانان نخبه عشایر، سازمان های مردم نهاد فارس از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای سفر معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به فارس است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز