معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان کرد:

معافیت های قانونی ۱۵۰۰ شرکت دانش بنیان

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۶:۴۲
کد خبر: ۳۳۸۰۲۲
معافیت های قانونی ۱۵۰۰ شرکت دانش بنیان
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به حمایت دولت درخصوص شرکت های دانش بنیان اشاره کرد وگفت: خوشبختانه بیش از 1500 شرکت دانش بنیان از معافیت مالیاتی ، معافیت گمرکی و حتی معافیت سربازی بهره مند شدند و این بسته حمایتی دولت در مورد لیزینگ هم سرعت خوبی به خود گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سورنا ستاری در حاشیه نخستین همایش و نمایشگاه فناوری سلامت در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث اساتید سرآمد افزود: خلأء بزرگی درکشور مربوط به اساتید نخبه وجود دارد چنانچه حمایت های لازم و درست از این اساتید تاکنون صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: در برنامه ای که آغاز کرده ایم حدود صد نفر از اساتید برتر کشور شناسایی شده اند که این افراد تحت حمایت و گرندهای خاصی قرار می گیرند.

ستاری همچنین در ادامه به حمایت دولت درخصوص شرکت های دانش بنیان اشاره کرد وگفت: خوشبختانه بیش از 1500 شرکت دانش بنیان از معافیت مالیاتی ، معافیت گمرکی و حتی معافیت سربازی بهره مند شدند و این بسته حمایتی دولت در مورد لیزینگ هم سرعت خوبی به خود گرفته است.

وی به تغییر نگرش درحوزه پژوهش هم اشاره کرد و گفت : در این حوزه تغییر جدی صورت گرفته است و هم اکنون شاهد هستیم که درحوزه پژوهش مرزهای دانش بنیان ، فعالیت های زیادی درحال انجام است که اتفاقات خوبی در آینده رخ خواهد داد.

درحاشیه این برنامه وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی هم گفت: ملتی ثروتمند است که فنآور باشد و باید از محققان و طرح های تحقیقاتی آنها در کشور حمایت شود چنانچه اقدامات خوبی در مجموعه دولت و مجلس در راستای حمایت از محققان و این طرح ها صورت گرفته است.

دکتر هاشمی با اشاره به ارزیابی فنآوری سلامت افزود : در حوزه دارو فعالیت خوبی در این راستا صورت گرفته که البته هنوز به وضع مطلوب نرسیده ایم.

وزیر بهداشت گفت: در بخش تجهیزات پزشکی در ابتدای راه قرار داریم و فرصت های زیادی در این جهت برای تحقق فنآوری سلامت وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز