وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:

توسعه سرعت اینترنت در دستور کار است

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۰:۴۳
کد خبر: ۳۳۸۲۴۲
توسعه سرعت اینترنت در دستور کار  است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به دلایل کاهش سرعت اینترنت در ماه های اخیر، گفت: تلاش برای توسعه سرعت اینترنت بعد از اینترنت دهی به تمامی کاربران در دستور کار نخست وزارت ارتباطات است.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمود واعظی با تایید کاهش سرعت اینترنت در ماه‌های اخیر،گفت: متاسفانه از زمانی که مشکلاتی را گروه هایی مخالف دولت در ترکیه به وجود آورده چندین بار کابلی اتصال دهنده ارتباط این منطقه با اروپا قطع شده است که نتیجه آن کاهش سرعت اینترنت درایران و چند کشور دیگر است.

واعظی ادامه داد: قطع‌شدن فیبراینترنتی وضعیت اینترنت در ایران،جمهوری آذربایجان و برخی کشورهای دیگر را مختل کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: یک فیبر دیگر هم درجایی دیگر و همچنین در باب المندب قطع شده بود که به این ترتیب50 درصد اینترنت ما ازمدار خارج شده بود که خوشبختانه یکی از این‌ها برگشته که به طورحتم وضعیت اینترنت به زودی بهتر خواهد شد.

 تلاش وزارت ارتباطات برای اینترنت‌دهی به تمامی متقاضیان

وی با بیان اینکه تلاش وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات اینترنت‌دهی به تمامی کاربران متقاضی است، افزود: بعد از اینترنت دهی به تمامی کاربران تلاش برای افزایش سرعت آن صورت خواهد گرفت.

واعظی با تاکید براینکه ازابتدای دولت یازدهم حدود 3 میلیون و 200 هزارنفر اینترنت ثابت در ایران داشتند اما درحال حاضر این میزان به بیش از 10 میلیون رسیده است،تصریح کرد:در ابتدای دولت فعلی حدود 250 هزارنفر روی موبایل اینترنت داشتند،اما اکنون درحدود 18 میلیون کاربر اینترنت موبایلی داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به ثابت مانده هزینه تلفن ثابت و تلفن همراه، گفت: هزینه تلفن ثابت و همراه اول در طی یک سال گذشته هیچ افزایشی نداشته و تعرفه هیچ چیزی افزایش نیافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز