رییس کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد:

ریز قراردادهای ۳ هزار میلیاردی مترو به شورا ارائه نشده است

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۴:۱۵
کد خبر: ۳۳۸۳۷۷
ریز قراردادهای ۳ هزار میلیاردی مترو به شورا ارائه نشده است
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ریز قراردادهای ۳ هزار میلیاردی شرکت بهره برداری متروی تهران با کلیه پیمانکارها به حسابرس شورای شهر ارائه نشده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا دبیر در دویست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران؛ با بیان این مطلب اظهار داشت: من نسبت به فشارهایی که روی حسابرس وارد می کنند هشدار می دهم. سال ۹۲ در کمیسیون تلفیق شورا قرعه کشی کردیم و به سه حسابرس رای دادیم. بنابراین من حرف هیچ کس جز حسابرس شورا را قبول ندارم.

وی اضافه کرد: من وظیفه دارم به ۳۰ عضو دیگر شورا اطلاعات بدهم. جامعه حسابرسان باید از کیان خود دفاع کنند و به خاطر نهادی که زور و پول و قدرت دارد از حق نگذرند.

پس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به سخنان مدیرعامل مترو در مراسم افتتاحیه ایستگاه مترو نعمت آباد تصریح کرد: هر کسی نمی تواند با شورا کار کند برود. کسی برای هیچ مدیری فرش قرمز پهن نکرده است.

وی از درویش خواست به شورا احترام بگذارد.

دبیر افزود: می توانم ۱۰ بند بیاورم که نشان می دهد حساب کتاب های این شرکت درست نیست. البته یک بند هم کافی است. بندی که نشان می دهد این شرکت ریز قرارداد هایش با کلیه پیمانکارها را که هر قرارداد ۳ هزار میلیاردی است به شورا ارائه نکرده است.

دبیر در خصوص فروش اراضی عباس آباد نیز بیان داشت: کدام مزایده برای فروش زمین های اراضی عباس آباد برگزار شده که این زمین ها را متری یک و نیم میلیون تومان فروخته اند؟

نظر شما