گزارش خبرگزاری برنا، از چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات

نوبخت، شعار نمایشگاه مطبوعات امسال را عملی کرد/ تلاش ناکام تندروها برای ایجاد التهاب در نمایشگاه

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۲:۰۵:۱۶
کد خبر: ۳۳۸۴۶۵
نوبخت، شعار نمایشگاه مطبوعات امسال را عملی کرد/ تلاش ناکام تندروها برای ایجاد التهاب در نمایشگاه
چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات امسال هم گذشت و از فرصت یک هفته ای این رویداد بزرگ رسانه ای، تنها سه روز دیگر باقی مانده است. بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ایران، امروز نیز همانند روزهای گذشته میزبان مهمانان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... بود. سخنگوی دولت، با حضور طولانی مدت خود در روز چهارم نمایشگاه، نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه را در عمل معنا کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، صبح امروز، چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات، در حالی شروع شد که زمزمه هایی از حضور وزیر بهداشت و سخنگوی دولت، شنیده می شد، از ساعاتی قبل از ورود وزیر بهداشت، عکاسان و تصویربرداران رسانه های مختلف، مقابل در ورودی مصلی، انتظار می کشیدند، تا هر کدام از دریچه دوربین خود، از نخستین مهمان امروز عکس بگیرد.

مطابق رسم هر ساله و روزهای گذشته نمایشگاه، تلاش برای دعوت از مهمانان از سر گرفته شد و خبرنگاران در تلاش بودند، تا مهمانان حاضر در نمایشگاه را به غرفه های خود ببرند.

بعد از دیدار قاضی زاده هاشمی از نمایشگاه مطبوعات، نوبت به سخنگوی دولت رسید تا مهمان کانون گرم اهالی رسانه باشد. نوبخت در ابتدای حضورش در مصلی امام خمینی (ره)، نشست خبری برگزار کرد که خبرنگاران در آن حضور داشتند اما این نشست خبری پایان پاسخگویی وی به پرسش های اهالی رسانه نبود.

سخنگوی دولت با حضور در شبستان مصلی، از غرفه های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات دیدار کرد و در هر غرفه به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد، به طوری که تا چهارمین روز از گذشت نمایشگاه می توان گفت، طولانی ترین مدت حضور برای بازدید از نمایشگاه را از آن خود کرد تا در عمل ثابت کند، نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه را در پی خواهد داشت.

روز چهارم نمایشگاه مطبوعات، به نسبت روزهای گذشته، شلوغ تر و پرهیاهوتر به کار خود ادامه داد،معاونان وزرا، بسیاری از چهره های سرشناس سیاسی، هنری،ورزشی، اجتماعی و ...  از جمله محمدرضا عارف، فاطمه هاشمی، صادق زیباکلام و ...  به طوری که رسانه های حاضر در نمایشگاه خود را برای یک آخر هفته و یک اختتامیه پرشور آماده می کنند.

اما در این میان عده کمی هم بودند که همدلی و همزبانی رسانه ها در نمایشگاه امسال را تاب نیاوردند و در پی این بودند در ساعات پایانی روز چهارم نمایشگاه مطبوعات، جلب توجه کنند، اما مثل سه روز گذشته صدای اندکشان، به جایی نرسید و با سد همنوایی رسانه های حاضر در نمایشگاه برخورد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز