گزارش خبرگزاری برنا، از ششمین روز نمایشگاه مطبوعات

شدت گرفتن حاشیه سازی های دلواپسان با نزدیک شدن به پایان نمایشگاه/ تمدید ساعت نمایشگاه در پی استقبال فوق العاده مردم

۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۲:۴۴
کد خبر: ۳۳۸۹۷۶
شدت گرفتن حاشیه سازی های دلواپسان با نزدیک شدن به پایان نمایشگاه/ تمدید ساعت نمایشگاه در پی استقبال فوق العاده مردم
ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات با جنب و جوش وصف ناپذیری شروع به کار کرد، تحرکی که تا دقایق پایانی این رویداد بزرگ رسانه ای ادامه داشت، در حالی که حاشیه سازی های دلواپسان با نزدیک شدن به پایان نمایشگاه شدت گرفته بود. امروز نیز غرفه داران، میزبان مهمانان برجسته و مهمی بودند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، صبح امروز، مطابق روزهای گذشته نمایشگاه، راس ساعت نه، در ورودی برای بازدید کنندگان باز شد تا روزی دیگر در این محفل صمیمی و رسانه ای رقم زده شود.

همانند دیگر روزها، اهالی رسانه از یکدیگر سراغ مهمانان امروز را می گرفتند، قرار بر این بود ساعت 10 صبح ابتکار، رییس سازمان محیط زیست و میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، مهمان نمایشگاه مطبوعات باشند.

با ورود این دو مهمان، جنب و جوش بین خبرنگاران شروع شد و مطابق روزهای دیگر به دنبال دعوت از مهمانان به غرفه های یکدیگر می رفتند.

وزیر دادگستری نیز ساعاتی بعد به مهمانان نمایشگاه اضافه شد تا تقریبا تمامی اعضای کابینه دولت روحانی از نمایشگاه مطبوعات امسال بازدید کرده باشند.

با نزدیک شدن به روز پایانی نمایشگاه، دلواپسان که قرار هر روزشان برای تجمع و جلب توجه، بعد از ظهر هر روز بود، امروز از صبح و از ساعاتی بعد از شروع به کار ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات، تجمع خود را مقابل غرفه خبرگزاری دانشجو شروع کردند. تجمعی که علی رغم شعار ناروای این گروه افراد مبنی بر نداشتن آزادی بیان، نشان از آزادی آن ها دارد، چرا که رسانه های حاضر و مسئولان برگزار کننده نمایشگاه با احترام به عقیده آن ها به کار خود ادامه می دادند. و این گروه بدون اینکه مشکلی برایشان پیش آید، حتی با اینکه مقابل غرفه های دیگر سد معبر کرده بودند، به کار خود ادامه می دانند.

با حضور وزیر دادگستری در میان حلقه دلواپسان جمع شده مقابل غرفه این خبرگزاری، نیز اتفاقی مبنی بر نداشتن آزادی بیان برای این افراد رخ نداد و پورمحمدی با صبوری حرف هایشان را شنید و به آن ها فرصت ابراز وجود داد.

عصر امروز، با حضور عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای، در نمایشگاه، جنب و جوش فراوانی بین اهالی رسانه ایجاد شد.

اما نکته جالب توجه، استقبال مخاطبان نمایشگاه از مناظره های در حال برگزاری در تالارهای گفت و گو بود، که می توان نشان دهنده بازگشت فضای تعقل به جامعه و علی رغم تلاش دلواپسان در تلقین نبودن فضای صحبت، نمایانگر از بین رفتن خفقان موجود در دولت گذشته دانست. گرچه هنوز هم عده ای به این فضا عادت نداشتند و در هنگام مناظره زیبا کلام در تالار گفت و گوی شماره 1 نمایشگاه مطبوعات با سر دادن شعارهایی سعی در بر هم زدن آن داشتند.

آخر هفته در نمایشگاه مطبوعات، مهمانان دیگری از چهره های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری نیز داشت، از جمله آن ها می توان به نمایندگان مجلس، فعالان حوزه زنان همچون آذر منصوری، جابر انصاری سخنگوی تازه وزارت امور خارجه و ... اشاره کرد.

ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات، به دلیل استقبال فوق العاده مخاطبان، یک ساعت بیشتر از زمان تایین شده به کار خود ادامه داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز