فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

اخاذی و انتقام، انگیزه ربودن دختر ۳۰ ساله

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۰:۴۰
کد خبر: ۳۳۹۲۹۴
اخاذی و انتقام، انگیزه ربودن دختر ۳۰ ساله
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سه آدم ربا که به انگیزه انتقام و اخاذی، اقدام به ربودن یک دختر 30 ساله در شیراز کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: فردی به ماموران انتظامی شهرستان شیراز مراجعه و اظهار می کند دختر 30 ساله وی که در یک شرکت بیمه در شیراز مشغول به کار بوده و تا ساعت 5 عصر نیز در محل کارخود حضور داشته، پس از خروج از محل کار به منزل مراجعت نداشته است.

وی ادامه داد: چند ساعت بعد دختر ربوده شده با تلفن همراه خود با پدرش تماس می گیرد و عنوان می کند که او را به زور ربوده اند و پدرش می بایست مبلغ 40 میلیون تومان به حساب دخترش واریز تا وی این مبلغ را به آدم ربایان پرداخت کند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی از موضوع، آزادی فرد گروگان و شناسایی و دستگیری آدم ربایان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

گودرزی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد گروگان گیر به نام "س – ن" شناسایی و ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و با زیر نظر قرار دادن محل های تردد او، موفق شدند متهم را در یکی از خیابان های جنوبی شیراز دستگیر کنند.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده، ‌متهم به آدم ربایی اقرار کرد و ماموران متوجه شدند فرد ربوده شده در یک منزل واقع در اطراف شهرستان شیراز محبوس شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ماموران بلافاصله به آن محل عزیمت و ضمن آزادی دختر ربوده شده، ‌همسر متهم را که در آن منزل بود و در این آدم ربایی با متهم همکاری کرده بود، دستگیر کردند.

گودرزی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد خانمی به نام "ف – ص" که قبلا" از همکاران فرد ربوده شده بوده و کد بیمه وی معلق شده بود، به انگیزه انتقام جویی و اخاذی، فرد گروگان گیر و همسرش را تطمیع به آدم ربایی کرده است.

وی گفت: خانم "ف – ص" نیز دستگیر و درنهایت هر سه متهم پس از معرفی به مقام قضائی، روانه زندان شدند.#
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز