معاون درمان وزیر بهداشت خبر داد:

انعقاد قرارداد با موسسات خدمات ناباروری به منظور حمایت مالی از « زوج های نابارور»

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۳۹۶۹۵
معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از انعقاد قرارداد بین وزارت بهداشت با موسسات خدمات ناباروری در آینده نزدیک به منظور حمایت مالی از زوج های نابارور سخن گفت و عنوان کرد: همچنین در صدد هستیم دسترسی به خدمات ناباروری را در تمام استان ها گسترش دهیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر محمد آقاجانی با بیان این که در راستای سیاست های جدید جمعیتی حمایت از زوج های نابارور را در دستور کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داده ایم، عنوان کرد: بدین منظور یک برنامه جامع تدارک دیده ایم که به زودی ابلاغ می شود.

وی با بیان این که وزارت بهداشت به دنبال حمایت مالی از زوج های نابارور است، گفت: با توجه به این که خدمات ناباروری در برخی از استان های کشور وجود ندارد، دسترسی به این نوع خدمات در تمام استان ها را در دستور کار داریم.در نتیجه هم گسترش و هم حمایت مالی را برای حل این معضل دنبال می کنیم.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی  به انعقاد قرارداد بین وزارت بهداشت با موسسات خدمات ناباروری در آینده نزدیک سخن گفت و اظهار کرد: بر این اساس بخشی از هزینه های درمان ناباروری زوج هایی که با این مشکل مواجه هستند کاسته می شود. پس از نهایی شدن برنامه درمان ناباروری، جزئیات آن را به اطلاع عموم می رسانیم.

نظر شما