فرمانده ناجا اعلام کرد:

بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی، اعتماد مردم است

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۹:۰۴
کد خبر: ۳۴۰۹۰۹
بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی، اعتماد مردم است
فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت:بزرگترین پشتوانه و سرمایه برای نیروی انتظامی، اعتماد مردم است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی کشور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت:مردم شهید پرور استان خراسان جنوبی ، مردمی متدین ،ولایت مدار، حافظ دستاوردهای انقلاب و همیشه حاضر در صحنه های انقلاب هستند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که همیشه در این انقلاب سهم بزرگی داشته و این نشان از کم ادعا و سخت کوش بودن آنهاست و این خصلت و ویژگی را می ستاییم.

سردار اشتری با تأکید بر این که استان خراسان جنوبی در تمامی انتخابات کشوری، بیشترین سهم و مشارکت را داشته اند، تصریح کرد: بدون شک همین مشارکت، هماهنگی، علاقه و انگیزه مردم، بالاترین پشتوانه و سرمایه برای کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: همین دلسوزی و صداقت مردم، وظیفه ما را سنگین تر می کند و افتخار می کنیم که خدمتگزار مردم عزیز کشورمان بخصوص مردم فرهیخته استان هستیم.

فرمانده ناجا بیان داشت: الحمدالله امنیت پایدار در استان برقرار است و باید این آرامش، امنیت و آسایش، حفظ و با کمک و مشارکت مردمی و دستگاه های مرتبط ارتقاء یابد.

وی اشاره ای به ناامنی در کشورهای همسایه کرد و گفت: اگر در کشوری بودیم که ناامنی وجود داشت کار ما سخت تر بود، اما در حال حاضر در یک کشور اسلامی هستیم که از ثبات و امنیت خوب و پایداری برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: همه شاهد اتفاقات به وقوع پیوسته در اطراف کشور خود هستیم اما به لطف خدا و برکت حضور و مشارکت مردم، هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری و زحماتی که دستگاه های قضائی، سپاه، بسیج، ارتش و سایر دستگاه ها متحمل می شوند، امنیت و آسایش قابل ملاحظه ای در کشور حاکم است.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش به همکاری، مساعدت و صمیمیت خالصانه علمای اهل سنت اشاره و تصریح کرد: در خراسان جنوبی، وحدت و همدلی بسیار مطلوبی بین برادران اهل سنت و تشیع وجود دارد که قابل تقدیر و ستایش است.

وی گفت: امیدوارم با همدلی، مشارکت و تعاملی که بین اهل سنت و تشیع وجود دارد، بتوانیم اهداف عالیه و منویات مقام معظم رهبری، امنیت، آرامش و احساس امنیت را در جامعه ارتقاء دهیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور ادامه داد: امروز بالاترین افتخار ناجا این است که مردم، مسئولان و دستگاه های اجرایی به نیروی انتظامی اعتماد دارند و همین مقوله ،بزرگترین پشتوانه و سرمایه برای نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه رشادت ها، ایثارگری و مجاهدت های نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور، بخصوص در مرزها، باعث شده است که مردم اعتماد دو چندانی به این نیرو داشته باشند، اضافه کرد: نیروی انتظامی، نیروی مقتدر، هوشمند، مردمی، ولایت مدار و همراه مردم است و امید دارم این روند ادامه داشته باشد.

سردار اشتری در ادامه سخنانش به تودیع سردار "واعظی"، فرمانده انتظامی استان اشاره کرد و گفت: وی فرمانده ای متدین، ولایتمدار و دلسوز است و خالصانه از زحماتی که در این استان متقبل شده، تقدیر می کنم.

وی ویژگی برتر دیگر فرمانده سابق استان را مردمی بودن عنوان و تصریح کرد: سردار واعظی در طول مدت خدمتش در استان کارنامه درخشانی را به جای گذاشته و در تمام شاخص ها، طی مدت هفت ماهه سال 94 رشد قابل قبولی داشته است.

سردار اشتری کاهش تلفات جاده ای، کاهش جرایم و همچنین افزایش و ارتقاء احساس امنیت را از دیگر مولفه های موفقیت آمیز فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی ذکر کرد و گفت: اگر ادامه تحصیلات عالی وی مورد نظر نبود، قطعا تودیع نمی شد اما از آنجا که ما خواهان ارتقای آموزشی کارکنان و فرماندهان هستیم با این درخواست موافقت کردیم.

وی در ادامه سخنانش به خصوصیات و ویژگی های فرمانده جدید اشاره کرد و گفت: سرهنگ "شجاع" فردی با تدبیر، با تجربه، متدین، آشنا به تهدیدات، چالش ها، فرصت ها و همچنین ظرفیت خوب استان است.

وی، منضبط و پیگیر بودن و داشتن تعامل بالا با مسئولان را از ویژگی های سرهنگ شجاع برشمرد و افزود: با بررسی سوابق کاری درخشان، وی به سمت فرماندهی انتظامی استان برگزیده شده است و امیدوارم با لطف الهی و همکاری مردم و مسئولان بخصوص اعضای شورای تامین، استاندار، ائمه جماعت و مشارکت مردمی بتواند مثل گذشته موثر باشد.

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در بخش پایانی سخنانش اشاره ای به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری داشت و خاطر نشان کرد: از آنجا که برقراری امنیت از وظایف ذاتی نیروی انتظامی می باشد، آمادگی کامل داریم هر دو انتخابات را در نهایت آرامش و امنیت کامل برگزار کنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز