رئیس پلیس فتای تهران بزرگ تشریح کرد:

جزئیات دستگیری پسر جنجالی فضای مجازی

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۷:۰۹
کد خبر: ۳۴۰۹۲۴
جزئیات دستگیری پسر جنجالی فضای مجازی
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ جزییات دستگیری پسر جنجالی فضای مجازی را تشریح کرد و گفت:متهم با تهیه عکس از افراد اغفال شده از آنان سوء استفاده کرده بود که هم اکنون با اعلام شکایت از سوی خانواده های این افراد رسیدگی به اتهامات وی ادامه دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "محمد مهدی کاکوان" رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ گفت: در پی پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر انتشار عکس های خانم ها و مصاحبه ای که خود این فرد دستگیر شده انجام داده دال بر اینکه این تصاویر مربوط به عکس های اقوام ، دختر خاله ها و خواهر من هستند و فضای جامعه در این خصوص مشوش شد؛مقام قضائی طی حکمی دستور دستگیری این متهم را صادر کرد که با اقدام اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی متهم مذکور که وحید 30 ساله نام دارد دستگیر و پس از انتقال به پلیس فتای تهران بزرگ تحت بازجوی های فنی قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد خودرو و منازلی که در تصاویر وجود دارد متعلق به متهم نیست و او با ترفندهای مختلف این خانم ها را اغفال و پس از کشاندن آنان به این مکان از این افراد عکس تهیه کرده است.

کاکوان بیان داشت:در ادامه در کلیپی متهم عنوان کرده که گوشی من سرقت شده و از آن سوء استفاده شده است ؛ در بررسی ماموران پلیس فتای تهران بزرگ مشخص شد که متهم در رابطه سرقت گوشی خود به هیچ مرجع انتظامی مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس فتای پایتخت اعلام داشت:آنچه که تا الان مشخص شده این است که متهم با تهیه این عکس ها از افراد اغفال شده سوء استفاده کرده است،هم اکنون خانواده های این افراد به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و با اعلام اینکه حیثیت و آبروی ما در جامعه از بین رفته است ،خواهان بررسی موضوع و برخورد مناسب با متهم هستند.

سرهنگ کاکوان در پایان به شهروندان توصیه کرد:اگر فرد یا افرادی در شبکه های اجتماعی بخواهند از تصاویر خصوصی دیگران استفاده کنند و با انتشار آن تصاویر افراد را مورد هتک حرمت قرار بدهند قطعاً با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز