فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

توقیف محموله گوشی همراه به ارزش ۶۰میلیارد

۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۵:۱۴
کد خبر: ۳۴۱۱۴۷
توقیف محموله گوشی همراه به ارزش ۶۰میلیارد
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان، شش هزار و 477 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق با ارزشی بالغ بر 60 میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "احمد علی گودرزی" گفت: به دنبال دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه چندین دستگاه خودرو تندرو پس از بارگیری کالای خارجی از نوع گوشی تلفن همراه از استانهای جنوبی قصد انتقال آنها را به شهر شیراز دارند، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و گشت های محسوس و نامحسوس در نهایت مشخص شد که قاچاقچیان، کالاها را در منزلی واقع در شیراز تخلیه کرده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: پس از اخذ مجوز قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان پنج هزار و 897 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

گودرزی با اشاره به اینکه یک متهم در این خصوص دستگیر و چهار دستگاه خودرو توقیف شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر 55 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: همچنین در یک عملیات دیگر نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل جاده های ورودی و خروجی شهرستان شیراز، به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 580 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد.

گودرزی با اشاره به اینکه راننده و سرنشین خودرو با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار کردند، افزود: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق پنج میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است، تأکید کرد: برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز