رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با برنا اعلام کرد:

نزدیک به ۳۰ درصد جمعیت هلال احمر در دست زنان

۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۴:۴۹
کد خبر: ۳۴۱۴۱۸
نزدیک به ۳۰ درصد جمعیت هلال احمر در دست زنان
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نزدیک به 30 درصد تعداد امدادگران سازمان هلال احمر را زنان تشکیل می‌دهند.

ناصر چرخساز، رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر، در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا در خصوص کارت های هوشمند سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: این کارت‌ها مختص به امدادگران جوان این سازمان است که یک کارت دومنظوره بین بانک ملی ایران و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است.

وی در ادامه افزود: کارت هوشمند جوانان جمعیت هلال احمر علاوه بر اینکه به‌عنوان کارت شناسایی هوشمند سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به شمار آمده و قابلیت هایی نظیر امکان شرکت در اردوها، فعالیت های بشردوستانه، استفاده از مراکز ورزشی، اجتماعی و فرهنگی و بهره مندی از تسهیلات و تخفیفات ویژه درمانی، گردشگری و … برای دارنده آن را فراهم می کند‏، از کلیه مزایای کارت‌های بانکی نیز برخوردار است.

شایان ذکر است؛ افرادی که به عضویت سازمان جوانان هلال احمر در آمده باشند از سوی سازمان مذکور به بانک معرفی و در صورت داشتن شرایط افتتاح حساب (شرط سنی هیجده سال) پس از افتتاح حساب، کارت هوشمند جوانان جمعیت هلال احمر برای آن‌ها صادر و ارسال می‌شود

چرخساز با اشاره براینکه تعداد جوانان بیش از دیگر افراد است، عنوان کرد: سازمان امداد و نجات 51هزارنفر نجاتگر درجه‌بندی شده و آموزش دیده شده دارد که این افراد در حال گذراندن دوره‌های تخصصی هستند.

وی در خصوص امدادگران زن بیان داشت: نزدیک به 30 درصد تعداد امدادگران ما را زنان تشکیل می‌دهند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با تاکید براینکه زنان و مردان در این سازمان با یکدیگر برابراند، خاطرنشان کرد: آموزش‌هایی که زنان و مردان در سازمان هلال احمر می‌بینند با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارد و زنان نیز هم‌گام با مردان دوره‌های ارتفاع، جاده، غار، عمق و ... را  می‌گذرانند و آموزش می‌بینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز